کد خبر 6847
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد نرخ‌ها تقریبا از اوایل هفته روند افزیشی در برخی مقاطع داشته و از شمار شرکت‌هایی که کاهش قیمت داشتند کاسته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز مبادلات نرخ دلار ثابت بوده و با قیمت ۴۹ هزار و ۶۴۰ تومان معامله شد، اما در بازار آهن و فولاد نیز نرخ‌ها تقریبا از اوایل هفته روند افزیشی در برخی مقاطع داشته و از شمار شرکت‌هایی که کاهش قیمت داشتند کاسته شده است به طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر بوده اما نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و انبار با ۵۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش همراه بود و بین ۲۴ هزار و۷۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان برای سایزهای مختلف به فروش رفت.

اما در این بخش نرخ تیرآهن بین ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهشی بوده و با قیمت‌های ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومن معامله شد.

نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) درمعاملت دیروز ۱۰۰ تومان افزایش داشته و بین ۳۳ هزار و ۱۰۰ تا ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد اما انواع ورق (گالوانیزه، روغنی، رنگی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل نیز در بازار دیروز ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش داشت و با نرخ‌های بین ۳۵ هزار و۳۰۰ تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ به فروش رفت اما نرخ پروفیل زد اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی بدون تغییر اعلام شد وشمش باقیمت‌های بین ۲۱ هزار و ۶۰۰ تا ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =