کد خبر 6856
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بازار تیرآهن در واپسین روزهای تابستان

پیش‌بینی بازار تیرآهن در واپسین روزهای تابستان

با توجه به ثبات تقریبی بازار تیرآهن، معاملات آن با ثبات تقریبی همراه بوده ولی با توجه به کاهش عرضه در برخی از سایزها قیمت کشف شده حدود ۴۰۰ تومان نسبت به هفته گذشته افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار امروز هم با حدود ۲۰۰ تومان کاهش در کانال ۴۹ هزار تومان باقی ماند و در حال حاضر با نرخ ۴۹ هزار و ۴۹۱ تومان معامله می‌شود.

تیرآهن
با توجه به ثبات تقریبی بازار تیرآهن، معاملات این محصول در تالار بورس کالای ایران نیز با ثبات تقریبی همراه بوده ولی با توجه به کاهش عرضه در برخی از سایزها قیمت کشف شده حدود ۴۰۰ تومان نسبت به هفته گذشته افزایش داشت.

در معاملات اخیر این محصول روز شنبه در بورس کالا هم، حجمی به مقدار ۴ هزار و ۹۲۲ تن با نرخ پایه ۲۹ هزار و ۷۴۱ تومان به ازای هر کیلو معامله شد که با میزان تقاضای ۸ هزار و ۵۱۰ تنی به طور کامل به فروش رفت. در جریان این معاملات تمامی تیرآهن‌های عرضه شده توسط ذوب آهن اصفهان با نوع تسویه ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری بود. کمترین نرخ معامله شده این محصول به قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان و بیشترین نرخ ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو تیرآهن بال پهن ۲۲ است.

در بازار آزاد نیز نرخ‌های اعلامی این محصول در سایزهای مختلف  بین ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهشی بوده و با قیمت‌های ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومن معامله شد.

در مجموع برای کالای تیرآهن در هفته آتی بازار کم رونقی را شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =