کد خبر 687
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

شبهه بر سر راه راه‌آهن مبارکه - سفید دشت

شبهه بر سر راه راه‌آهن مبارکه - سفید دشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:راه آهن مبارکه-لنجان-سفید دشت یکی از طرح‌های ملی و بین دو استان اصفهان و چهار محال و بختیاری است که با تکمیل آن استان چهارمحال و بختیاری به خط ریلی سراسری متصل خواهد شد.

به گزارش آهن‌نیوز، مهران زینلیان در حاشیه جلسه شورای فنی استان اصفهان در استانداری با بیان اینکه جلسه امروز با چهار دستور جلسه برگزار شد که اولین دستور کار به طرح راه‌آهن مبارکه- لنجان - سفیددشت اختصاص داشت، افزود: به‌واسطه عملیات خاک‌برداری و ترانشه‌برداری در طول مسیر این طرح، این شُبهه ایجاد شده که خشک‌سالی و بی‌آبی برخی از قنوات در سال‌های گذشته به این موضوع ارتباط دارد.

وی ادامه داد: این طرح از سال ۹۰ به بعد فعال شده و با توجه به اینکه کار فنی و مشاوره قابل قبولی از قبل در این زمینه انجام نشده، این شبهه ایجاد شده و به دلیل بروز مسائل اجتماعی، طرح متوقف شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه شورای فنی به‌عنوان بالاترین مرجع در مورد پروژه‌های فنی استان تصمیم‌گیری می‌کند اظهار داشت: مقرر شد که با توجه مطالعاتی که از گذشته شروع شده و همکاری مشاور پروژه، این طرح تا ۲ هفته آینده با ارائه شدن مطالعات آب منطقه‌ای، تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه انجام شود و تمهیدات لازم با محوریت دفتر فنی استانداری و شرکت آب منطقه‌ای اتخاذ شود.

به گفته وی، همچنین مقرر شد که با محوریت فرماندار هم مباحث اجتماعی موجود و اقناع‌سازی لازم انجام شود.

زینلیان گفت: راه‌آهن مبارکه - لنجان- سفیددشت یکی از طرح‌های ملی و بین دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری است که با تکمیل آن استان چهارمحال و بختیاری به خط ریلی سراسری متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =