کد خبر 7029
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد روز شنیه به تبعیت از ثبات نسبی نرخ دلار، در اکثر زیرمجموعه بازار پایدار بوده و تغییرات محسوسی نداشت طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار روز شنبه اول مهرماه با قیمت ۴۹ هزار و ۴۱۱ تومان در بازار تهران معامله شد، بازار آهن و فولاد نیز به تبعیت از ثبات نسبی نرخ دلار در اکثر زیرمجموعه بازار پایدار بوده و تغییرات محسوسی نداشت طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر محصولات فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر بوده و بین ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

قیمت اعلامی برای تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه نیز ثابت بوده و بین ۲۵ هزار و ۲۰۰ تا ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

در میان محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و کاویان) و ورق رنگی و روغنی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه تغییر قیمتی نداشته و بین قیمت‌های ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد. انواع ورق (گالوانیزه و عرشه) نیز با ۳۰۰ تومان افزایش همراه بود. 

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم مشابه باقیِ اقلام بدون تغییر بوده و با نرخ‌های بین ۳۵ هزار و ۵۰۰ تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی ثابت بوده اما شمش با ۵۰ تومان کاهش به قیمت‌های ۲۱ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =