کد خبر 7057
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت هزار و ۶۰۰ تومانی ورق گالوانیزه G به فاصله یک روز

افت هزار و ۶۰۰ تومانی ورق گالوانیزه G به فاصله یک روز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز چهارم مهر ۱۴۰۲ قرار است ۲۰ هزار و ۸۵۰ تن از انواع ورق‌ها شامل ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق قلع اندود عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز چهارم مهر ۱۴۰۲ قرار است ۲۰ هزار و ۸۵۰ تن از انواع ورق‌ها شامل ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق قلع اندود عرضه شود. این میزان عرضه نسبت به هفته قبل ۱۷/۱ درصد افزایش حجم عرضه را نشان می‌دهد.

در عرضه انواع ورق‌ها در بازار بورس کالای امروز ۴ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۹۳۹ تومان برنامه‌ریزی شده است. این محصول توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل چهارم دی تعیین شده که نوع تسویه آن هم نقدی است.

همچنین عرضه ۱۵ هزا رو ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۸ هزار و ۸۵۸ تومان موجود است که نرخ این محصول نسبت به عرضه دیروز کاهش حدود هزار و ۶۰۰ تومانی دارد اما حجم آن ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن بالاتر است. اما نسبت به هفته قبل ۳/۷ درصد افت حجم و ۳/۳ درصد نیز کاهش نرخ داشته است.

در میان محصولات عرضه شده ۸۵۰ تن نیز ورق قلع اندود با نرخ پایه ۵۱۰ هزار تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل کاهش حجم ۵۰ درصدی و داشته اما نرخ پایه آن ثابت است. صنایع فولاد توان آور آسیا این محصول را با نوع تسویه نقدی برای تاریخ چهارم دی عرضه کرده است.

جدول زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد:

افت هزار و ۶۰۰ تومانی ورق گالوانیزه G به فاصله یک روز

کد خبر 7057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =