کد خبر 7085
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن فولاد روز گذشته، تغییرات زیادی نداشته و در آرامش سپری شد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز در بازار تهران قیمت تفاوتی با روزهای قبل نداشته و با قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۲ تومان معامله شد بازار آهن فولاد نیز تغییرات زیادی نداشته و در آرامش سپری شد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز قبل از آن بدون تغییر اعلام شده و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۵۰۰ تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در انبار تغییر قیمتی نداشت و با نرخ‌های بین ۲۵ هزار و ۱۵۰ تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) ثبات قیمت داشته و بین قیمت‌های ۳۳ هزار تومان تا ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در بخش فروشِ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نیز قیمت‌های اعلامی نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته با قیمت‌های ۳۵ هزار و ۴۰۰ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. 

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۵۰ الی ۱۵۰ تومان و شمش فولادی با ۱۰۰ تومان کاهش همراه بوده و شمش را با قیمت‌های بین ۲۱ هزار و ۱۵۰ تا ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کردند.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =