کد خبر 7155
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

توزیع سود صدهزار میلیارد تومانی در میان سهامداران فولاد مبارکه

توزیع سود صدهزار میلیارد تومانی در میان سهامداران فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سود بین سهامداران در ۳ سال گذشته خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید حاج احمد کاظمی» فولاد مبارکه گفت: در مراحل مختلف تحریم‌ها، شرکت‌های اروپایی که تجهیزات مورد نیاز ما را تحویل نداده بودند، دائماً از ما سراغ می‌گرفتند که هنوز خط تولیدتان کار می‌کند؟

وقتی می‌دیدند که در این شرایط سخت، کارکنان فولاد مبارکه به دستاوردهای بسیار ارزشمندی دست یافته‌اند، تعجب می‌کردند. امروز نه‌تنها بسیاری از محصولاتی که پیش از این وارداتی بود، در فولاد مبارکه تولید می‌شود، بلکه محصولات این شرکت در بسیاری از بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود.

او افزود: دشمن به خوبی می‌داند توقف فولاد مبارکه یعنی توقف امید و ناامیدی کسانی که سهام این شرکت را در  بورس کالا خریداری کرده‌اند. فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی ایران، برای بسیاری از مردم عزیز ایران اسلامی منفعت آفرینی می‌کند، فارغ از صندوق‌های استانی و سهام عدالت که زندگی میلیون‌ها نفر متاثر از آن خواهد بود و ۳۰ درصد سهام فولاد مبارکه مربوط به آن‌هاست.

طی ۳ سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سود بین سهامداران فولاد مبارکه(جمعیتی بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ میلیون نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم) توزیع شده که این امر علاوه بر دستاوردهای دیگری ازجمله اشتغال‌آفرینی است که در فولاد مبارکه حاصل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 7155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =