کد خبر 7354
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در مععاملات دیروز بازار بازار آهن و فولاد، بعد از ادامه سه روز روند افزایشی در آرامش بیشتری بود و نوسانات جزئی در برخی مقاطع داشت به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار در بازار دیروز با یک ثبات نسبی نسبت به روز قبل آن به قیمت دلار امروز با قیمت ۵۲ هزار و ۱۸۸ تومان در بازار معامله شد. بازار آهن و فولاد نیز بعد از ادامه سه روز روند افزایشی دیروز در آرامش بیشتری بود و نوسانات جزئی در برخی مقاطع داشت به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان بدون تغییر قیمت خاصی بود و بین قیمت‌های ۲۵ هزار و ۱۰۰ تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در اکثر سایزها ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش داشته و در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد و بین قیمت‌های ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات تخت فولادی هم کاهش قیمت رخ داد طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش همراه بود و بین قیمت‌های ۳۴ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش شد. نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان هم بدون تغییر اعلام شد.

همچنبن نرخ اعلام برای انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی بدون تغییر بود.

در بخش محصولات اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی به علت نوسانات گسترده اعلام نشد و شمش فولادی هم تغییر قیمتی نداشته و بین ۲۱ هزار و ۵۰ تا ۲۱ هزار و ۶۰۰ معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =