کد خبر 7422
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

روز نرخ دلار در بازار تهران با قیمت ۵۱ هزار و ۱۳۶ تومان معامله شد و نرخ آهن آلات نیز در تمام زیرمجموعه‌ها کاهشی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در بازار تهران با قیمت ۵۱ هزار و ۱۳۶ تومان معامله شد و افت ۴۰۰ تومانی نسبت به روز قبل داشت در این میان نرخ آهن آلات در تمام زیرمجموعه‌ها کاهشی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

روند قیمت‌ها در بخش محصولات ذوبی، برای میلگرد در اکثر کارخانه‌ها نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۱۰۰ الی ۶۰۰ تومان کاهش همراه بود و به قیمت ۲۵ هزار تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه ۵۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش یافت و بین نرخ‌های ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

بخش محصولات تخت فولادی نیز همراه با روند کاهشی بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۱۰۰ تومان کاهش همراه بود و بین قیمت‌های ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت. اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین در بخش انواع قوطی پروفیل قیمت‌ها نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش اعلام شد و با نرخ‌های بین ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواداولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی به دلیل نوسانات قیمتی اعلام نرخ نشد اما شمش فولادی با ۲۰۰ تومان کاهش به نرخ ۲۱ هزار و ۱۵۰ تا ۲۱ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =