کد خبر 7457
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن کماکان روند کاهشی قیمت‌ها ادامه داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار با اندکی کاهش به ۵۰ هزار و ۸۱۱ تومان در بازار تهران رسید در بازار آهن نیز کماکان روند کاهشی قیمت‌ها ادامه داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر بود اما نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و انبار نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش یافت و با قیمت‌های بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه نسبت با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود و به نرخ‌های بین ۲۵ هزار تومان تا ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز روند کاهشی ادامه داشت طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش یافته و به قیمت ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین نرخ انواع ورق (گالوانیزه و روغنی) نیز ۱۰۰ تومان کاهش داشت اما ورق رنگی و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل با ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افت همراه بود و به نرخ ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومن تا ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی تغییر قیمتی نداشت اما شمش فولادی نسبت با ۱۰۰ تومان کاهش به قیمت ۲۰ هزار و ۶۵۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =