کد خبر 7579
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و و فولاد به دنبال افت نرخ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان روند کاهشی و باثبات در بازار تیرآهن ادامه داشت اما در برخی اقلام افزایش جزئی مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار دیروز در بازار تهران با قیمت ۵۰ هزار و ۴۹۱ تومان مورد معامله قرار گرفت. در بازار آهن و و فولاد نیز به دنبال افت نرخ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان روند کاهشی و باثبات در بازار تیرآهن ادامه داشت اما در برخی اقلام افزایش جزئی مشاهده شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۵۰ الی ۱۵۰ تومان افزایش یافت، میلگرد انبار ۱۰۰ تومان کاهش یافت و در نهایت با قیمت‌های بین ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رفت.

اما در بخش فروش تیرآهن، در اکثر سایزها نرخ‌ها بدون تغییر اعلام شد و در برخی سایزها ۳۰ الی ۶۰ هزار تومان کاهش داشته و به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی قیمت‌ها با ثبات همراه بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و کاویان) و نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی و روغنی) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر اعلام شد و با قیمت بین ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

فروش انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نیز با ثبات نرخ همراه بود و با قیمت بین ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با نوسان قیمت همراه بود اما در بخش شمش فولادی با کاهش ۱۵۰ تومانی بین ۲۰ هزار ۲۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رفت. 

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =