کد خبر 7606
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد دیروز روند با ثباتی حاکم بود و تغییرات زیاد قیمتی در زیرمجموعه‌های مختلف بازار مشاهده نشد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در آخرین روز مهر سال ۱۴۰۲ به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت و با قیمت ۴۹ هزار و ۹۴۴ تومان در بازار معامله شد. در بازار آهن و فولاد نیز روند با ثباتی حاکم بود و تغییرات زیاد قیمتی در زیرمجموعه‌های مختلف بازار مشاهده نشد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی،نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۵۰ الی ۲۵۰ تومان کاهش یافت اما نرخ اعلامی میلگرد انبار بدون تغییر بود و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانهروز گذشته در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد و در برخی دیگر ۱۰۰ تومان کاهش داشت که در نهایت بین قیمت‌های ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فرورش رفت.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، اکسین و کاویان) و نرخ انواع ورق (گالوانیزه و رنگی) تغییر قیمتی نداشت و با نرخ‌های بین ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت. اما نرخ ورق سیاه (فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) با افزایش ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی و ورق روغنی نیز  ۴۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت.

در این میان نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد ثابت اعلام شد.

در بخش مود اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با کاهش ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی همراه بود و شمش فولادی نیز با کاهش ۵۰ تومان به قیمت ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =