کد خبر 7614
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

معامله بیش از ۸۰ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی

معامله بیش از ۸۰ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی

در انتهای معاملات امروز محصولات زنجیره فولاد با حذف ۱۸/۵ درصد، حجمی به مقدار ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول با میزان تقاضای ۱۸۰ هزار و ۵۵۵ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز اول آبان ۱۴۰۲ قرار  بود ۳۰۶ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد اما در انتهای معاملات با ۱۸/۵ درصدی محصولات عرضه شده، حجمی به مقدار ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول با میزان تقاضای ۱۸۰ هزار و ۵۵۵ تنی معامله شد. به عبارتی در معاملات امروز محصولات فولادی بیش از ۸۰ درصد محصولات به فروش رفت.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز با ۲۳/۲ درصد ریزش حجم نسبت به اطلاعیه عرضه به مقدار ۱۷۶ هزار و ۴۵۰ تن با قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۵۹۰ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش شد که با تقاضای ۱۵۰ هزار و ۹۰۵ تنی روبه رو شد. گفتنی است کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۴۱۸ تومان بود. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها معامله ورق گالوانیز G به حجم هزار و ۳۵۰ تن براساس نرخ پایه به قیمت ۳۹ هزار و ۸۳۰ تومان بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۰ دی ماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

از عرضه انواع دیگر ورق‌های فولادی، ۲ هزار تن ورق سرد B با نرخ پایه ۲۹ هزار و ۹۳۵ تومان بود که در تالار صنعتی امروز با میزان تقاضای ۸۰۰ تنی به طور کامل به فروش رفت.

همچنین عرضه ۷۰ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز معامله شد که فقط ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا داشت و نسبت به هفته قبل تغییر قیمت پایه نداشت.

تصویر زیر جزئیات معاملات این محصولات را در تالار صنعتی و حراج باز نشان می‌دهد.

معامله بیش از ۸۰ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی

کد خبر 7614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =