کد خبر 7782
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد دیروز در اکثر زیرمجموعه‌ها بدون تغییر قیمت بوده و در مواردی نیز کاهش قیمت داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگردثابت و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار تهران، روز گذشته با نوسان در کانال ۵۱ هزار تومان به نرخ ۵۱ هزار و ۲۹۲ تومان معامله شد. بازار آهن و فولاد نیز در اکثر زیرمجموعه‌ها بدون تغییر قیمت بود و در مواردی نیز کاهش قیمت داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد و بین بازه قیمتی ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان برای اانو سایزها به فروش رفت.

نرخ تیرآهن نیز در بیشتر کارخانه‌ها در اکثر سایزها ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافت و در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد که در نهاین بین قیمت ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز روند کاهشی در اکثر موارد ادامه داشت طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) با ۲۰۰ - ۴۰۰ تومان کاهش به قیمت ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۳۸ هزار تومان اعلام شد. امنما نرخ اعلامی برای انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان تغییری نداشت.

همچنین در بخش فروش انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نرخ‌ها با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش همراه بود و قیمت‌های بین ۳۷ هزار و ۱۰۰ تمان تا ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی ۵۰ الی ۲۵۰ تومان و شمش فولادی با ۱۰۰ تومان کاهش به نرخ ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =