کد خبر 7867
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن فولاد در معاملات دیروز درگیر نوسانات مختلفی بود و با توجه به بلاتکلیفی نرخ دلار به علت تنش‌های منطقه‌ای، فعلا ثباتی ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار دیروز با قیمت ۵۱ هزار و ۳۶۹ تومان در بازار تهران معامله شد. بازار آهن فولاد نیز درگیر نوسانات مختلفی بود و با توجه به بلاتکلیفی نرخ دلار به علت تنش‌های منطقه‌ای، فعلا این بازارها نیز ثباتی ندارند. در معاملات دیروز هم در بازار آهن نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته در برخی سایزها دارای افزایش و در برخی کاهشی بود و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۶ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت روز تیرآهن در کارخانهو انبار نیز در طول روز گذشته دارای نوسانات زیادی بود و در نهایت بین نرخ‌های ۲۵ هزار تومان تا ۲۷ هزار تومان معامله شد. 

در بخش محصولات تخت فولادی اما روندها افزایشی بود طوریکه نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) با ۱۰۰ الی ۳۰۰ افزایش به قیمت ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) هم ثابت بود. 

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل نیز با ۱۰۰ تومان کاهش با نرخ‌های ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش محصولات مواد اولیه فولادی هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و تولیدکنندگان شمش فولادی اعلام نشد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =