کد خبر 7893
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن شرایط نوسانی قیمت‌ها نسبت به روزهای گذشته آرام‌تر شده بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار روز گذشته در بازار تهران با قیمت ۵۱ هزار و ۴۷۴ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز شرایط نوسانی قیمت‌ها نسبت به روزهای گذشته آرام‌تر شده بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به این ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد ثابت بود و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت.

اما نرخ اعلامی برای تیرآهن در کارخانه و انبار اکثرا ثابت اما در برخی سایزها با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه بود و به قیمت‌های ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

در عین حال معاملات در بخش مصولات تخت فولادی نیز پایدار بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) تغییر قیمتی نداشت و بین ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش شد.

اما نرخ انواع قوطی پروفیل با وجود عدم تقاضا بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش و با نرخ ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. 

در بخش مواد اولیه نیز در بازار آزاد تغییرات قیمتی خاصی وجود نداشت نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی با نوسان اعلام شد طوری که شمش با نرخ بین ۱۹ هزار و ۹۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 7893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =