کد خبر 7925
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد دیروز علاوه بر داشتن نوسانات گسترده، در اکثر مقاطع نیز بدون تغییر قیمت و ثابت بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار با حفظ کانال ۵۱ هزار تومان در نهایت با نرخ ۵۱ هزار و ۳۰۲ تومان در بازار معامله شد. بازار آهن و فولاد نیز علاوه بر داشتن نوسانات گسترده، در اکثر مقاطع نیز بدون تغییر قیمت و ثابت بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته آن بدون تغییر اما ذوب آهن اصفهان با کاهش ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۶ هزار تومان اعلام نرخ کرد.

اما نرخ تیرآهن ذوب اعلامی  در کارخانه و انبار تغییر قیمت خاصی نداشت و نرخ‌های ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان برای انواع سایزها اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی کمبود برخی اقلام باعث افزایش نرخ بین ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی در این محصولات شدد طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا آجدار فابریک و آجدار پرسی) با قیمت بین ۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت و اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

همین طور نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد ثابت اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی همچنان بدون تغییر است اما قیمت شمش فولادی با ۱۵۰ تومان افزایش بین ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =