کد خبر 7944
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

پارک علم و فناوری خراسان رضوی با «فولاد سنگان» قرارداد ۲۵۰ میلیاردی منعقد کرد

پارک علم و فناوری خراسان رضوی با «فولاد سنگان» قرارداد ۲۵۰ میلیاردی منعقد کرد

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: قراردادی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با شرکت صنایع معدنی «فولاد سنگان» خواف در راستای توسعه بازار شرکت های این پارک به امضاء رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ حسینعلی اخلاقی امیری با بیان اینکه قرارداد بین پارک علم و فناوری خراسان رضوی و سنگان خواف از نوع «قرارداد انتقالی» است، افزود: در اینگونه قراردادها، پارک علم و فناوری خراسان رضوی به نیابت از یک یا چند شرکت فناور و دانش بنیان با صنایع یا ارگان‌ها قرارداد منعقد می‌کند.

وی ادامه داد: در سال جاری انعقاد قراردادهای انتقالی با صنایع کلان و در حوزه‌های جدید در دستور کار معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان بیان کرد: مزیت مدل قراردادهای انتقالی، اعتماد سازی برای کارفرما، تسهیل ارائه تضامین، نظارت پارک بر روند اجرای پروژه و امکان بهره گیری از ترک تشریفات برای کارفرمایان و شرکت های فناور است.

وی اظهار کرد: در یکسال اخیر تعاملات گسترده ای با صنایع فولادی کشور به ویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان زیر مجموعه پردیس مشترک فناوری صنایع معدنی حاصل شده است، زیرا موضوع ورود فناوری‌های استان به این صنایع جزء اولویت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی به شمار می رود.

اخلاقی امیری گفت: طرح «پیاده سازی سامانه هوشمند مدیریت آب و گاز» با هدف هوشمندسازی کارخانه فولاد سنگان خواف برای بهینه سازی مصرف آب و گاز با تکیه بر ظرفیت شرکت دانش‌بنیان «بهپویان امین منتظر» و نیز آزمایشگاه دیسپاچینگ انرژی به صورت مشترک بین پارک علم و فناوری خراسان رضوی منعقد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 7944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =