کد خبر 7947
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۳۹ محدوده معدنی هرمزگان تا ۱۱ آذر

تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۳۹ محدوده معدنی هرمزگان تا ۱۱ آذر

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: فرصت شرکت در مزایده عمومی ۲۳۹ محدوده‌ اکتشافی و معدنی استان تا ۱۱ آذرماه امسال تمدید شد.

به گزارش آهن نیوز؛ ابراهیم سعدینی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این معادن تا ۲۰ آبان‌ماه امسال به مزایده گذاشته شده بود که به لحاظ تعداد زیاد محدوده‌های معدنی و گستردگی و پراکندگی آن‌ها و همچنین در راستای واگذاری حداکثری به واجدین شرایط تا ۱۱ آذرماه امسال ادامه دارد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست و نقشه معادن موضوع مزایده، به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس https://www.setadiran.ir مراجعه و پس از دریافت اسناد مزایده تا تاریخ ۲۷ آبان و یا حداکثر ۱۱ آذرماه امسال پیشنهاد قیمت خود را ارائه کنند و برای اطلاع از وضعیت برنده بودن نیز در ۲۲ آذرماه امسال به سامانه یادشده مراجعه کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: این معادن شامل تعداد ۱۸ معدن پروانه بهره‌برداری، ۱۷ فقره گواهی کشف، ۷۵ محدوده پروانه اکتشاف، ۸۳ فقره درخواست صدور پروانه اکتشاف و ۴۶ فقره معدن متروکه است که به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

سعدینی اعلام کرد: سنگ نمک، دولومیت، خاک سرخ، سنگ گچ، مخلوط کوهی، سنگ آهک، خاک صنعتی، سنگ لاشه ، سنگ آهن، سنگ کرومیت، سنگ منگنز، سنگ چینی، مرمریت، سنگ تزئینی، فلدسپات و پلی متال از معادن به مزایده گذاشته در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، جاسک، سیریک، پارسیان، رودان، میناب، حاجی آباد، بستک و بشاگرد است.

انتهای پیام/

کد خبر 7947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =