کد خبر 7954
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انواع مقاطع فولادی در بازار دیروز با کمترین نوسان همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز با افزایش ۰/۲۳ درصدی به نرخ ۵۱ هزار و ۳۲۰ تومان معامله شد، انواع مقاطع فولادی نیز در بازار دیروز با کمترین نوسان همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر بود و بین قیمت ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه و انبار ثبات قیمت داشته و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشت و در نهایت با قیمت بین ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

اما بر خلاف دیگر مقاطع در بخش محصولات تخت فولادی بازار شاهد رشد قیمتی بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا آجدار فابریک و آجدار پرسی) با افزایش ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومانی همراه بود و بین ۳۴ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نیز قیمت‌های اعلامی ثابت بود و بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

مواد اولیه محصولات فولادی نیز همچنان تغییر قیمت خاصی ندارد و نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی در معاملات دیروز ثابتت و شمش فولادی نیز با ۱۰۰ تومان کاهش به نرخ‌های بین ۲۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 7954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =