کد خبر 7976
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

صعود شش پله ای با شکست چادرملو

صعود شش پله ای با شکست چادرملو

تیم والیبال شهرداری گنبد با شکست چادرملو اردکان توانست ۶ پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ در ششمین دیدار این هفته دو تیم چادرملو اردکان و شهرداری گنبد کاووس از ساعت ۱۸ در سالن آیت‌الله خاتمی به مصاف هم رفتند و در این دیدار که بسیار پایاپای پیش رفت، شهرداری گنبد سه بر یک به پیروزی رسید.

در ست نخست این دیدار شاگردان کامبیز یعقوبی ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست دادند اما ست دوم ۲۵ بر ۲۰ به نفع شهرداری گنبد تمام شد تا این مسابقه هم مانند دو دیدار نخست این هفته به ست چهارم کشیده شود.

در ست سوم این مسابقه و در امتیاز ۳۰ در ابتدا داور امتیاز را به شهرداری گنبد داد اما پس از چالش‌های فراوان این امتیاز در اختیار چادرملو اردکان قرار گرفت. کامبیز یعقوبی و رحمان رئوفی به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند. اما با ادامه اعتراضات مربی چادرملو کارت قرمز دریافت کرد و نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به نفع گنبدی‌ها شد.

هرچند چادرملو خیلی زود این امتیاز از دست رفته را جبران کرد اما در نهایت ست سوم با امتیاز ۳۳ بر ۳۱ به نفع شهرداری گنبد پایان یافت تا شاگردان یعقوبی در ست چهارم تلاش بیشتری به خرج دهند.

ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید تا شهردای گنبد به دومین برد خود دست یابد و با ۶ امتیاز ۶ پله در جدول رده‌بندی صعود کردند تا این پیروزی خارج از خانه برایشان شیرین‌تر شود و شاهد اوج‌گیری گنبدی‌ها در اردکان باشیم. این تیم در جایگاه ششم قرار گرفت. چادرملو اردکان هم با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند تا هفته بعد برابر هورسان رامسر برای کسب سومین پیروزی و بهبود جایگاه تلاش کند.

محمد شاهمیری، محمدحسن خوشدل، کیوان عابدزاده و میلاد عرب اسماعیلی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم در این دیدار حضور داشتند. این مسابقه ۱۳۷ دقیقه طول کشید و هزار تماشاگر داشت و در آن تیم شهرداری گنبد کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =