کد خبر 8086
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد دیروز، نوسان زیادی در قیمت‌های اعلامی مشاهده نشد و جو حاکم بر بازار پایداری نرخ‌ها بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار در بازار دیروز با افزتیش جزئی تا حوالی بعد از ظهر با نرخ ۵۱ هزار و ۲۸۷ تومان معامله شد. در بازار آهن و فولاد نیز نوسان زیادی در قیمت‌های اعلامی مشاهده نشد وجو حاکم بر بازار پایداری نرخ‌ها بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته آن بین ۵۰ تا ۳۵۰ تومان کاهش داشته و بین ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

 در بخش تیرآهن افت نرخ کمتری در حد ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان از طرف اکثر کارخانه‌ها اعلام شد و در نهایت با قیمت‌های بین ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت. 

اما در بخش محصولات تخت فولادی بر خلاف کلیت بازار، نرخ این مقاطع بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان افزایش را به خود دید و انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) در اکثر سایزها به نرخ ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت. انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان نیز بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل در برخی سایزها با کاهش ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومانی به نرخ ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامه شده و نرخ پروفیل زد اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی بدون تغییر و شمش فولادی با ۱۰۰ تومان کاهش به نرخ ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =