کد خبر 8115
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

به تبعیت از روند رو به نزول نرخ دلار در این روزها، وضعیت نرخ‌های اعلامی برای اکثر مقاطع فولادی نیز در بازار دیروز کاهشی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار امروز با وجود کاهش جزئی ۰/۳۴ درصدی وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شد و به نرخ ۵۰ هزار و ۹۷۳ تومان رسید. به تبعیت از روند رو به نزول نرخ دلار در این روزها، وضعیت نرخ‌های اعلامی برای اکثر مقاطع فولادی نیز در بازار دیروز کاهشی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگردبا کاهش ۱۰۰ الی ۶۵۰ تومانی بین ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت. 

نرخ روز تیرآهن نیز به همین ترتیب با کاهش ۵۰ الی ۱۰۰ تومانی همراه بود و در نهایت بین ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی هم روندها نزولی بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش با نرخ‌های بین ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شد اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل هم در برخی سایزها کاهش ۲۰۰ تومانی و در برخی دیگر بدون تغییر اعلام شد و بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نیز با ۵۰ الی ۱۰۰ تومان کاهش همراه بود و شمش فولادی با افت ۱۵۰ تومانی بین ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 8115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =