کد خبر 8174
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

سقوط مجدد بورس در اولین روز هفته/ شاخص فلزات اساسی ۶۴ صدم درصد ریزش کرد

سقوط مجدد بورس در اولین روز هفته/ شاخص فلزات اساسی ۶۴ صدم درصد ریزش کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، ۲۷ آبان) با ۱۰ ‌هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۲۸ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ شاخص هم‌وزن با ۲۲۱ واحد کاهش به ۷۰۱ هزار و ۹۱۳ واحد و شاخص قیمت با ۱۲۵ واحد کاهش به ۳۹۸ هزار و ۲۳ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از پنج میلیارد و ۶۶۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۳ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال معامله شد.

ایران‌ خودرو (خودرو) با ۱۶۵ واحد و سایپا (خساپا) با ۱۴۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک‌هزار و ۸۴۲ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک‌هزار و ۲۰۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۸۴۹ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۷۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، بانک ملت (وبملت)، حفاری شمال (حفاری)، گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو (خگستر)، سرمایه‌گذاری‌ شاهد (ثشاهد) و سایپا (خساپا) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز با ۲۹ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۹۴۷ واحد رسید. در این بازار بیش از سه میلیارد و ۸۷۱ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب)، تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی) و پتروشیمی زاگرس (زاگرس) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

بانک سامان (سامان)، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس (ثپردیس)، توسعه معادن کرومیت کاوندگان (کرومیت)، پویا زرکان آق دره (فزر)، س. توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب (ثغرب) و ایران خودرو دیزل (خاور) فرابورس قرار داشتند.

شاخص فلزات اساسی هم امروز با ریزش ۶۴ صدم درصدی به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۸ واحد رسید.

سقوط مجدد بورس در اولین روز هفته/ شاخص فلزات اساسی ۶۴ صدم درصد ریزش کرد

انتهای پیام/

کد خبر 8174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =