کد خبر 8270
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

با همت پایگاه خبری آهن‌نیوز؛

اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" منتشر شد

اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" منتشر شد

اولین شماره از ویژه‌نامه تخصصی "عصرفولاد" با نگاهی به موضوع فولادسازی در حوزه خلیج فارس، دورنمای شش ماهه دوم صنعت فولاد و بررسی عملکرد دولت در حوزه تولید و صادرات فولاد منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی آهن‌نیوز؛ اولین ویژه‌نامه تخصصی "عصر فولاد" باهمت و تلاش تیم تحریریه پایگاه خبری آهن‌نیوز و با تمرکز بر صنعت فولاد در سطح ایران و جهان منتشر شد.

سرمقاله نخستین ویژه‌نامه "عصر فولاد" با عنوان "عصر فولاد در ابتدای مسیری تازه" با قلم میلاد مرجانی مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری-تحلیلی آهن‌نیوز به رشته تحریر درآمده است.

اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" منتشر شد

مشاهده اولین ویژه نامه عصر فولاد 

بخشی از مطالب منتشر شده در اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" عبارتند از :

  • عصر فولاد در ابتدای مسیری تازه
  • با خودتحریمی، رقبا را خشنود نکنیم!
  • رونق فولادسازی در همسایگان عرب ایران
  • دورنمای شش ماهه صنعت فولاد
  • استراتژی "سپنتا"، صادرات به کشورهای همسایه است
  • دولت با صادرات و تولید فولاد چه کرده است؟


گفت و گوی ویژه

در این بخش با "دکتر کیوان جعفری طهرانی" از فعالان صنعت فولاد در خصوص وضعیت صادرات ایران به گفت و گو نشسته‌ایم. 

او در بخشی از این مصاحبه عنوان کرده: شرایط اقتصادی و تحریم‌ها باعث می‌شود حتی شرکای تجاری ما مثل چین و هندوستان، تمایلی به همکاری با ما نداشته باشند، زیرا می‌ترسند ...

بین‌الملل

کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در منطقه عرب تبدیل شده‌اند. در این بخش به حجم عظیم سرمایه‌گذاری کشورهای حوزه خلیج فارس در صنعت فولاد پرداخته شده است.

آینده فولاد

آمارهای رسیده از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد نشان می‌دهد، از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، انواع مقاطع و محصولات فولادی همچون شمش فولاد و آهن اسفنجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴ تا ۷/۱ درصدی داشته است. در این بخش که با عنوان "آینده فولاد" در ویژه‌نامه آمده به دورنمای شش ماهه دوم سال در صنعت فولاد پرداخته است. 

نقطه‌نظر

در این شماره از ویژه‌نامه، مدیران فولادی از جمله «بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران»، «یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان»، «مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان»، «حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان» و «مهرداد اکبریان، دبیر سنگ آهن مرکزی» نقطه نظرات خود را در خصوص نقش دولت در صنعت فولاد و چالش‌های صنعت فولاد در بخش صادرات تشریح و به ارائه راهکاری در این زمینه پرداخته‌اند.

مشارکت‌کنندگان در شماره اول ویژه‌نامه عصرفولاد

شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، کارگزاری پویان، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، فولاد معین، فولاد سیرجان حدید و شرکت تولیدی نیروتوان حضور فعال دارند.

اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" قرار است هم‌زمان با آغاز بیستمین نمایشگاه متالوژی ( ایران متافو ) به صورت گسترده توزیع شود و شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند با حضور در غرفه پایگاه خبری آهن‌نیوز در سالن ۱۸ غرفه B۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ سوم تا ششم آذرماه ۱۴۰۲ ویژه‌نامه را دریافت کنند و یا با ارسال کد ۲۰۰۰ به شماره ۳۰۰۰۵۹۳۹۳۹ جهت دریافت نسخه الکترونیکی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 8270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =