کد خبر 8427
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

تایید مجوز صادرات میلگرد شرکت ذوب آهن به کشور آلمان

تایید مجوز صادرات میلگرد شرکت ذوب آهن به کشور آلمان

روز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه همولوگیشن آلمان جهت صادرات میلگردهای تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان به آلمان و سایر کشورهای اروپایی با موفقیت انجام شد.

به گزارش آهن نیوز؛ روز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه همولوگیشن آلمان جهت صادرات میلگردهای تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان به آلمان و سایر کشورهای اروپایی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق، افزود: با توجه به گستره تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان و به منظور صادرات این محصولات، دور جدید ممیزی مراقبتی یک روزه تمدید گواهینامه همولوگیشن آلمان توسط الکساندر بایر، سرممیز موسسه پریف اشتال «PRÜFSTELLE» در کارگاه‌ها و مدیریت‌های مرتبط، انجام و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی، گواهینامه یاد شده تمدید اعتبار شد.

جلسه افتتاحیه این ممیزی با حضور مهران قمی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش‌های مرتبط شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این جلسه، قمی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در جهت استقرار و انجام این ممیزی نقش داشتند، ابراز امیدواری کرد که با ادامه تلاش‌ها، تولید محصولات شرکت مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و با رعایت تمامی الزامات آن در شرکت ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد.

الکساندر بایر نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی یک روزه، ضمن تشریح جایگاه، کاربردها و حوزه‌های تحت پوشش این گواهینامه، چگونگی انجام ممیزی در قسمت‌های مختلف شرکت را برشمرد.

وی، تلاش گسترده شرکت ذوب آهن اصفهان جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد (DIN۴۸۸) در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد: ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در شرکت ذوب آهن اصفهان، با مشاهده اسناد، فرایندها و دستورالعمل‌های تولیدی و نهایتا بازدید از واحدهای تولیدی و پشتیبانی با موفقیت انجام و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار شد.

لازم به ذکر است که شرکت ذوب آهن اصفهان، اولین دارنده گواهینامه همولوگیشن در ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر 8427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =