کد خبر 8514
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

افت نرخ پایه آهن اسفنجی به کانال ۱۰ هزار تومان/عرضه تیرآهن زیاد شد

افت نرخ پایه آهن اسفنجی به کانال ۱۰ هزار تومان/عرضه تیرآهن زیاد شد

امروز در بورس کالای ایران، یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۶۰۶ تن محصول شامل ۱۹۰ هزار و ۱۰۶ تن محصولات نورد فولادی، ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۵۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۸۹ هزار تن آهن اسفنجی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۶۰۶ تن محصول شامل ۱۹۰ هزار و ۱۰۶تن محصولات نورد فولادی، ۱ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۵۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۸۹ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۱۳/۱ درصد افزایش در حجم عرضه دارد.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، ریل آهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، و شمش بلوم و آلیاژی، انواع ورق سرد خودرو، لوازم خانگی و گالوانیزه خودرو است که افزایش حدود ۲۴ درصدی نسبت به هفته قبل دارد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته با کاهش حجم ۱۴ درصدی، میزبان ۸۹ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۰ هزار و ۹۳۵ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل کاهش قیمت ۲ درصدی داشته است.

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۵۰۰ تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه‌بندی، کلوخه، گندله و کنسانتره سنگ آهن موجود است که ۱۴/۴ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

افت نرخ پایه آهن اسفنجی به کانال ۱۰ هزار تومان/عرضه تیرآهن زیاد شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =