کد خبر 8809
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

معامله ۵۰ درصدِ میلگرد و تیرآهن براساس نرخ پایه/ ۱۰۰ درصد ناودانی فروش رفت

معامله ۵۰ درصدِ میلگرد و تیرآهن براساس نرخ پایه/ ۱۰۰ درصد ناودانی فروش رفت

در جریان معاملات امروز بورس کالا، از مجموع ۲۴۶ هزار و ۸۵۲ تن محصولات نورد فولادی، با حذف ۴۴ درصد، حجمی به مقدار ۱۳۸ هزار و ۲۳۰ تن با میزان تقاضای ۱۵۳ هزار و ۴۶۹ تنی به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان معاملات امروز بورس کالا، از مجموع ۲۴۶ هزار و ۸۵۲ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم عرضه شده با حذف ۴۴ درصد محصولات حجمی به مقدار ۱۳۸ هزار و ۲۳۰ تن با میزان تقاضای ۱۵۳ هزار و ۴۶۹ تنی به فروش رفت.

تیرآهن معامله شده در بورس کالای امروز به مقدار ۱۵ هزار و ۶۸۲ تن که نرخ پایه آن با افزایش ۰/۲ درصد به مبلغ ۲۲ هزار و ۷۳ تومان ثبت شد. کمترین قیمت معامله شده این محصول ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۲ هزار ۵۶۱ تومان است. گفتنی است تمامی تیرآهن‌های معامله شده عرضه‌های شرکت ذوب آهن اصفهان با نوع تسویه اعتباری بود.

همچنین میلگرد با کاهش حجم ۴۶/۲ درصدی نسبت به اطلاعیه عرضه به حجم ۱۰۲ هزار و ۲۵۲ تن با میزان تقاضای ۱۰۴ هزار و ۹۶۲ تنی معامله شد. میانگین موزون نرخ معامله این محصول ۲۰ هزار و ۸۲۰ تومان یا حدود ۲۲ هزار و ۶۹۴ تومان به اضافه ارزش افزوده و تقریبا ۶۵۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۰ هزار و ۲۰۲ تومان) معامله شد. پایین‌ترین قیمت معامله شده این محصول ۱۹ هزار تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار و ۲۷۲ تومان است.

معاملات ناودانی، نبشی و ورق گرم نیز با تغییر جزئی نسبت به نرخ پایه بر اساس قیمت اطلاعیه عرضه به فروش رفت.

تصویر زیر جزئیات معاملات محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت اطلاعیه عرضه نشان می‌دهد:

معامله ۵۰ درصدِ میلگرد و تیرآهن براساس نرخ پایه/ ۱۰۰ درصد ناودانی فروش رفت

انتهای خبر/ف

کد خبر 8809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =