کد خبر 8834
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

استقبال ضعیف از محصولات نوردی/ورق لوازم خانگی بدون مشتری ماند

استقبال ضعیف از محصولات نوردی/ورق لوازم خانگی بدون مشتری ماند

در جریان معاملات امروز محصولات فولادی، با حذف ۳۹/۱ درصد از کالاها، از مجموع یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۴ تن، حجمی به مقدار ۷۱۶ هزار و ۳۷ با میزان تقاضای ۵۶۲ هزار و ۷۰۶ تن به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان معاملات امروز محصولات فولادی عرضه شده در بورس کالا با حذف ۳۹/۱ درصد محصولات از مجموع یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۴ تن، حجمی به مقدار ۷۱۶ هزار و ۳۷ با میزان تقاضای ۵۶۲ هزار و ۷۰۶ تن به فروش رفت. 

از محصولات فولادی عرضه شده امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و آلیاژی، انواع ورق گالوانیزه، سرد خودرو و لوازم خانگی، با حذف کامل سبد میلگرد و ورق لوازم خانگی و در مجموع حذف ۳۵/۱ درصد، حجمی به مقدار ۷۷ هزار و ۳۷ تن با میزان تقاضای ۴۶ هزار و ۲۵۶ تن به فروش رفت.

همچنین طبق روال هر هفته،که تالار صنعتی بورس کالا میزبان عرضه آهن اسفنجی است امروز نیز در تالار صنعتی ۹۲ هزار تن از این محصول با میزان تقاضای ۱۳۵ هزار و ۴۵۰ تن و میانگین نرخ پایه‌ای که ۱۶/۲ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه داشته به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۰ تومان به فروش رفت. 

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین از ۹۶۶ هزار و ۳۰۰ تن محصولات سنگ آهنی عرضه شده با حذف کامل سنگ آهن دانه‌بندی ۵۴۷ هزار تن محموع گندله و کنسانتره سنگ آهن با میزان تقاضای ۳۸۱ هزار تن به فروش رفت. موجود است که ۴ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز محصولات فولادی را نسبت به اطلاعیه عرضه نشان می‌دهد.

استقبال ضعیف از محصولات نوردی/ورق لوازم خانگی بدون مشتری ماند

انتهای خبر/ف

کد خبر 8834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =