کد خبر 8872
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

واعظ مشهور اصفهانی در بازدید از خط تولید مبارکه:

مردم اطلاع چندانی از دستاوردهای صنعت فولاد ندارند

مردم اطلاع چندانی از دستاوردهای صنعت فولاد ندارند

حجت الاسلام دانشمند در بازدید از خط تولید مبارکه گفت: صنعت فولاد مظلوم واقع شده است و متأسفانه مردم اطلاع چندانی از اقدامات و دستاوردهای این صنعت ندارند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ مهدی دانشمند کارشناس مذهبی و واعظ مشهور کشور در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه اصفهان برای یاری کشور هرجا که نیاز به یاری و مساعدت بوده همواره لبیک اول را گفته است. هریک از کارکنان فولاد مبارکه به‌مانند سرداران دفاع مقدس در جبهه صنعت در حال مجاهدت‌اند.

امروز به گواه آمار بالغ بر ۳۸۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در چرخه فعالیت کار و تلاش فولاد مبارکه مشغول به کار هستند و از سفره این شرکت معیشت خود را به دست می‌آورند. کارکنان فولاد مبارکه اصفهان در سخت‌ترین شرایط با فداکاری برای تداوم چرخش تولید کشور ایثار می‌کنند؛ ازاین‌رو باید به همه آنها خداقوت بگوییم.

صنعت فولاد مظلوم واقع شده است و متأسفانه مردم اطلاع چندانی از اقدامات و دستاوردهای این صنعت ندارند و از آنجایی‌ که دشمن به دنبال شایعه‌سازی و نا امید کردن مردم است باید به‌خاطر داشته باشیم که خطر نفوذ که مقام معظم رهبری نیز همواره به آن تأکید داشته‌اند یک خطر بسیار بزرگ برای کشور است.

 دشمن تلاش می‌کند که با تضعیف پایگاه‌های اصلی از جمله صنایع پیشران، استقلال کشور را تضعیف کند و مردم را نسبت به حرکت و موفقیت‌های صنعتی و اقتصادی کشور نا امید کند. نباید فراموش کرد که درست تبیین‌ نکردن این موفقیت‌ها مانند گل به خودی زدن و نتیجه نقشه‌های شوم صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر 8872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =