کد خبر 9155
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله ورق گرم همچنان در رقابت/ افزایش ۴ هزار ۷۵۰ تومانی نرخ معامله

معامله ورق گرم همچنان در رقابت/ افزایش ۴ هزار ۷۵۰ تومانی نرخ معامله

در انتهای معاملات امروز با حذف کامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله، کلوخه و بخشی از ورق گالوانیزه در مجموع ۶۶ درصد حذف شده و حجمی به مقدار ۱۲۴ هزار و ۹۶۴ تن با میزان تقاضای پایین به مقدار ۱۱۹ هزار و ۳۰ تن به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۶ دی ۱۴۰۲، در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران، ۳۷ هزار و ۴۶۴ تن انواع ورق گالانیزه G، قلع اندود، سرد B، ورق گرم B و ۲۶۹ هزار و ۵۰۰ تن انواع  سنگ آهن دانه‌بندی، کنسانتره، گندله، کلوخه و همچنین ۶۰ هزار تن آهن اسفنجی و در مجموع ۳۶۶ هزار و ۹۶۴ تن محصولات زنجیره فولاد عرضه شد. 

در انتهای معاملات امروز با حذف کامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله، کلوخه و بخشی از ورق گالوانیزه در مجموع ۶۶ درصد حذف شده و حجمی به مقدار ۱۲۴ هزار و ۹۶۴ تن با میزان تقاضای پایین که عمدتا مربوط به ورق گرم B بود به مقدار ۱۱۹ هزار و ۳۰ تن به فروش رفت. 

در میان معاملات امروز ورق گرم B عرضه شده توسط مجتمع فولاد گیلان به حجم ۸ هزار و ۶۴ تن به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۴ بهمن ۱۴۰۲ با تقاضای بالایی به مقدار ۲۳۲ هزار و ۲۸۲ تن مواجه شد و رقابت درگرفته برای آن باعث رشد ۲۰/۴ درصدی نرخ معاملاتی نسبت به نرخ پایه شده و ۴ هزار و ۷۵۰ تومان بالاتر از آن معامله شد.

ورق گالوانیزه G نیز باریزش ۶۹/۴ درصد حجم عرضه شده به قیمت میانگین ۳۹ هزار و ۹۹۵ تومان به فروش رفت.

پس از حذف کامل سه قلم کالای سنگ آهنی تنها کنسانتره سنگ آهن در تالار حراج باز به مرحله معامله رسید  موجود در سبد عرضه سنگ آهن امروز نیز با حذف ۳۵/۸ درصد به حجم ۵۰ هزار تن و قیمت ۴۶ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه شده توسط صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با تقاضای پایین‌تر از مقدار معامله شده به فروش رفت.

امروز همچنین عرضه ۶۰ هزار تن آهن اسفنجی از طرف شرکت توسعه آهن وفولاد گل گهر با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۹۴ تومانی صورت گرفت که در انتهای معامله با میزان تقاضای برابر با عرضه بدون رقابت قیمتی به فروش رفت.

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به نرخ پایه نشان می‌دهد:

معامله ورق گرم همچنان در رقابت/ افزایش ۴ هزار ۷۵۰ تومانی نرخ معامله

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =