کد خبر 9308
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله ورق قلع اندودِ فولاد مبارکه حدود ۵۰ درصد بالاتر از نرخ پایه!

معامله ورق قلع اندودِ فولاد مبارکه حدود ۵۰ درصد بالاتر از نرخ پایه!

در میان عرضه‌های امروز محصولات فولادی در بورس کالا، عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود توسط فولاد مبارکه انجام گرفت اما در پایان معاملات درصد تغییر نرخ آن نسبت به نرخ پایه با رشد چشمگیری مواجه شده به مقدار ۴۶/۶۱ درصد روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز نهم بهمن ۱۴۰۲ در میان عرضه‌های محصولات فولادی در بورس کالا، عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود توسط فولاد مبارکه انجام گرفت. 

این محصول که به صورت تسویه ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برای تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز برنامه ریزی شده است، با نرخ پایه ۴۳ هزار و ۸۰۱ تومان عرضه شد. 

اما در جریان معاملات با استقبال نه چندان زیاد روبه رو شده و با ثبت تقاضای ۷ هزار و ۱۵۰ تنی درصد تغییر نرخ آن نسبت به نرخ پایه با رشد چشمگیری مواجه شده و در نهایت با قیمت ۶۳ هزار و ۷۷۸ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده معامله شد. 

گفتنی است در آخرین معامله این محصول در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲، نیز نرخ پایانی معامله ۶۲ هزار و ۹۲۷ تومان ثبت شد که مور تایید کمیته نظارت بورس کالا نیز قرار گرفت. حال باید دید با توجه به رشد حدود ۵۰ درصدی قیمت نسبت به نرخ پایه، معاملات ورق قلع اندود تایید می‌شود!

تصاویر زیر جزئیات معاملات و سابقه آن را برای محصول ورق قلع اندودِ فولاد مبارکه نشان می‌دهد:

معامله ورق قلع اندودِ فولاد مبارکه حدود ۵۰ درصد بالاتر از نرخ پایه!

انتهای خبر/ف

کد خبر 9308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =