کد خبر 9347
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

پرکارترین مرد اردوی سپاهان در قطر + عکس

پرکارترین مرد اردوی سپاهان در قطر + عکس

منوچهر نیکفر برخلاف دوره قبلی مدیریت خود در سپاهان با تمرکز و جدیت بسیار زیادی به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای مورایس و شاگردانش است.

به گزارش "ورزش‌سه"، جدایی محمدرضا ساکت خبری غیرمنتظره برای هواداران سپاهان بود، اما وقتی منوچهر نیکفر که از مدیران با سابقه شرکت فولاد مبارکه که تجربه زیادی در مدیریت باشگاه هم دارد برای تصدی این پست انتخاب شد، خیال اصفهانی‌ها هم راحت شد.

نیکفر که در یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ باشگاه سپاهان و به ویژه تیم فوتبال سپاهان مسئولیت مدیریت به او سپرده شد، در همان بدو ورود با ماجراهای مربوط به اصلاح قرارداد ۶ بازیکن مواجه شد و توانست خیلی زود برای آن راه‌حلی پیدا کند و پس از حواشی بازی گل‌گهر، یک ساعت پیش از آخرین دیدار نیم فصل طلایی پوشان در قزوین مقابل شمس آذر توانست مجوز بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی را بگیرد.

این روزها نیکفر همراه مورایس، شاگردانش و سایر اعضای تیم فوتبال باشگاه در قطر به سر می‌برد و در حال مذاکره با دو سه بازیکن خارجی برای اضافه شدن به سپاهان در نیم فصل دوم است.

نیکفر و همکارانش تاکنون با علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری به توافق رسیده‌اند و قرار است به زودی دو بازیکن خارجی دیگر نیز به اردوی سپاهان اضافه شوند تا آنها با قدرت آماده شروع دوباره مسابقات و جنگیدن در سه جام شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 9347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مم IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    مگه خبرنگارهای ایرانی مخصوصا لنگی ها می زارند سپاهان بازیکن خارجی خوب بگیره خودشونا ...می دند