کد خبر 9434
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

بورس کالا/ معامله ورق گرم مبارکه ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

بورس کالا/ معامله ورق گرم مبارکه ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

در انتهای معاملات امروز با حذف حدود ۱۹/۱ درصد محصولات فولادی و حجمی به مقدار ۴۰۳ هزار و ۲۵۴ تن با میزان تقاضای نه چندان بالا که عمدتا مربوط به ورق گرم HR بود به مقدار ۳۴۵ هزار و ۵۳۷ تن به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران، ۳۲۴ هزار و ۳۷۴ تن انواع ورق گالانیزه G، قلع اندود، ورق گرم HR، نبشی و ناودانی و ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره و گندله و در مجموع ۴۹۸ هزار و ۸۷۴ تن محصولات زنجیره فولاد عرضه شد. 

در انتهای معاملات امروز با حذف حدود ۱۹/۱ درصد محصولات و حجمی به مقدار ۴۰۳ هزار و ۲۵۴ تن با میزان تقاضای نه چندان بالا که عمدتا مربوط به ورق گرم HR بود به مقدار ۳۴۵ هزار و ۵۳۷ تن به فروش رفت. 

در میان معاملات امروز ورق گرم B عرضه شده توسط مجتمع فولاد مبارکه به حجم ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن به صورت تسویه ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برای تاریخ تحویل ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با تقاضای بالایی به مقدار ۳۱۳ هزار و ۸۳۰ تن مواجه شد و رقابت درگرفته برای آن باعث رشد ۳۴/۷ درصدی نرخ معاملاتی نسبت به نرخ پایه شده و ۸ هزار تومان بالاتر از آن به قیمت ۳۱ هزار و ۳۷۴ تومان معامله شد.

ورق گالوانیزه G نیز با ریزش ۵۴/۲ درصد حجم عرضه شده به قیمت میانگین ۳۹ هزار و ۹۴۷ تومان به فروش رفت.

در جریان معاملات امروز ۲ هزار تن ورق قلع اندود عرضه شده توسط صنایع فولاد توان آور آسیا براساس نرخ پایه به قمت ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان به صورت نقد معامله شد.

نبشی و ناودانی نیز برخلاف هفته گذشته که به طور کامل فروش رفتند امروز به ترتیب ۶۷ و ۹۲/۵ درصد عرضه شده به فروش رفت.

 در تالار حراج باز و صنعتی نیز ۲۰ هزار تن کنسانتر و ۷۰ هزار تن گندله به فروش رفت. 

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به نرخ پایه نشان می‌دهد:

بورس کالا/ معامله ورق گرم مبارکه ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه

انتهلی خبر/ف 

کد خبر 9434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =