کد خبر 948
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

تأثیر برجام بر کاهش قیمت حمل و نقل محصولات فولادی

تأثیر برجام بر کاهش قیمت حمل و نقل محصولات فولادی

به نتیجه رسیدن برجام، هزینه‌های حمل بار، کالا و محصولات فولادی را کاهش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، صادق چیت‌ساز، عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی توزیع‌کنندگان آهن و فولاد تهران افزود: بازار آهن و فولاد در رکود به‌سر می‌برد و قیمت تمام محصولات فولادی به کف رسیده است و در صورت توافق برجام، بازار آهن و فولاد همچنان در ثبات قیمتی همراه با رکود اندک خواهد ماند.

وی سقوط قیمت دلار به زیر۳۰ هزار تومان را از تاثیرات مثبت برجام دانست و ادامه داد: حصول توافق برجام بسیار بالا ارزیابی می‌شود و کاهش قیمت در محصولات آهن و فولاد در بازار ادامه خواهد یافت و اکنون قیمت بسیاری از محصولات فولادی از جمله قیمت میلگرد به کف خود رسیده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی توزیع کنندگان آهن و فولاد تهران در رابطه با موضوع تداوم آثار کاهش قیمت محصولات فولادی در بازار تصریح کرد: روند کاهشی قیمت آهن و فولاد تا فصل سرد سال یعنی ماه‌های مهر و آبان ادامه خواهد یافت و پس از آن با توجه به تحریم محصولات نفت و انرژی روسیه از سوی اروپا، قیمت‌ها روند صعودی به خود می‌گیرد.

چیت‌ساز یکی از نتایج مثبت برجام را کاهش قیمت حمل و نقل محصولات فولادی دانست و گفت: به نتیجه رسیدن برجام، هزینه‌های حمل بار، کالا و محصولات فولادی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =