کد خبر 96
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

فولاد هرمزگان جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران را کسب کرد

 فولاد هرمزگان جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران را کسب کرد

در این رویداد واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان موفق به کسب لوح تقدیر سه ستاره در جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، نهمین کنفرانس آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی در تاریخ 9 لغایت 11 خردادماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با موضوع "چشم‌انداز آینده راهبردها و چالش‌های آموزش و توسعه منابع انسانی در ابتدای قرن پانزدهم" برگزار شد. در این رویداد واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان موفق به کسب لوح تقدیر سه ستاره در جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران شد و در بخش تجربیات برتر سازمانی نیز از تجربه سازمانی فولاد هرمزگان با عنوان برنامه توسعه فردی مبتنی بر مربی گری نیز تقدیر بعمل آمد.

همچنین تندیس سیمین 3 ستاره و لوح تقدیر در کنفرانس مزبور به علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی مس به دلیل اقدامات مؤثر در حوزه آموزش و توسعه، اهدا شد. او سرمایه انسانی را سنگ زیرین توسعه خواند و با تاکید بر ضرورت پرداختن به موضوع سرمایه انسانی گفت: توسعه منابع انسانی امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی باید به این مقوله در مسیر توسعه توجه ویژه کنند.

 فولاد هرمزگان جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران را کسب کرد

گفتنی است رویداد جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی به همت انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران به عنوان معتبرترین انجمن در حوزه آموزش های سازمانی در کشور، برگزار می‌گردد و هر ساله از سازمان‌های برتر در حوزه آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی تقدیر بعمل می‌آید.

پایان پیام/

کد خبر 96

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =