کد خبر 9635
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

افزایش نرخ تیرآهن کارخانه های اهواز، یزد و اطلس

افزایش نرخ تیرآهن کارخانه های اهواز، یزد و اطلس

مشاهدات از مبادلات بازار تیرآهن، حکایت از افزایش قیمت تیرآهن ساده و لانه زنبوری در کارخانه های اهواز، یزد و اطلس و ثبات نسبی  قیمت ها در کارخانه ذوب آهن دارد.

به گزارش آهن نیوز، مشاهدات از مبادلات بازار تیرآهن، حکایت از افزایش قیمت تیرآهن ساده و لانه زنبوری در کارخانه های اهواز، یزد و اطلس و ثبات نسبی  قیمت ها در کارخانه ذوب آهن دارد.

براساس داده های موجود بازار تیرآهن در تاریخ ۲۹ بهمن ماه، قیمت تیرآهن کارخانه فایکو در سایزهای ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰  با افزایش قیمت  و در سایزهای ۲۲ و ۲۴ با کاهش قیمت همراه بود.

نام سایز حالت قیمت ۲۹ بهمن ماه نوسان 
تیرآهن فایکو شاخه ای   ۱۴ ۱۲ متری ۳,۴۴۰,۳۷۰ ۱.۴
تیرآهن فایکو شاخه ای  ۱۶ ۱۲ متری ۴,۳۵۷,۸۰۰ ۳.۳
تیرآهن فایکو شاخه ای  ۱۸ ۱۲ متری ۵,۱۸۳,۴۹۰ ۰.۹
تیرآهن فایکو شاخه ای  ۲۰ ۱۲ متری ۶,۹۲۶,۶۱۰ ۰.۷
تیرآهن فایکو شاخه ای  ۲۲ ۱۲ متری ۸,۲۱۱,۰۱۰ -۰.۶
تیرآهن فایکو شاخه ای  ۲۴ ۱۲ متری ۱۰,۰۴۵,۸۷۰ -۰.۵

نرخ تیرآهن اهواز سایز ۱۴ نسبت به روز گذشته با ۱.۴ % افزایش به قیمت هر شاخه ۱۲ متری، ۳,۳۰۲,۷۵۰ تومان رسید و تیراهن ۱۶  کارخانه اهواز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت هر شاخه ۱۲ متری،  ۴,۰۳۶,۷۰۰ تومان عرضه شد.

تیرآهن یزد نیز در سایز ۱۶ با افزایش ۲.۲ درصدی به قیمت ۴,۲۶۶,۰۶۰ تومان عرضه شد، تیرآهن سایز ۲۰  و ۲۲ این کارخانه بدون نوسان  و به ترتیب به قیمت  ۶,۶۵۱,۳۸۰ تومان و ۷,۹۳۵,۷۸۰ تومان عرضه شد.

تیراهن ۱۶ کارخانه اطلس با افزایش ۰.۶ درصد و به قیمت ۲,۹۵۴,۱۳۰ تومان، تیرآهن ۱۶ کارخانه ماهان با افزایش ۳.۴ درصد به قیمت ۴,۱۲۸,۴۴۰ تومان مبادله شد.

امروز همچنین تیرآهن لانه زنبوری کارخانه ذوب آهن اصفهان با افزایش همراه بود و قیمت هر شاخه ۱۲ متری از تیراهن لانه زنبوری سایز ۲۲، با ۲.۹ درصد افزایش، ۹,۷۹۸,۱۷۰ تومان، هرشاخه ۱۲ متری  سایز ۲۰ با افزایش ۲.۸ درصد، ۸,۴۰۳,۶۷۰ تومان،  سایز ۱۸ با ۱.۶ درصد افزایش، ۵,۹۱۷,۴۳۰ تومان، تیرآهن لانه زنبوری سایز ۱۶، با ۵۳۴ درصد افزایش، ۵,۳۶۶,۹۷۰ تومان و تیرآهن زنبوری سایز ۱۴ با ۲.۳ درصد افزایش با قیمت ۴,۰۸۲,۵۷۰ ریال مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید؛ 

بازار آهن افزایشی شد/ بازار شب عید در حال گرم شدن

بازار آهن‌آلات همراه با نوسان قیمت تیرآهن

کد خبر 9635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =