کد خبر 10500
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

معامله ورق فولاد مبارکه ۶۰ درصد بالاتر از نرخ پایه در عرضه امروز

معامله ورق فولاد مبارکه ۶۰ درصد بالاتر از نرخ پایه در عرضه امروز

امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، بورس کالای ایران میزبان عرضه ۲۴۰ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR توسط فولاد مبارکه اصفهان بود که در اثر رقابت، قیمت معامله شده آن حدود ۶۰ درصد بالاتر از نرخ پایه و به قیمت ۳۵ هزار و ۵۲۰ تومان به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، بورس کالای ایران میزبان عرضه ۲۴۰ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR توسط فولاد مبارکه اصفهان بود. 

این ورق با نرخ پایه ۲۲ هزار و ۱۱۲ تن از طرف فولاد مبارکه عرضه شد اما در اثنای معامله با شکل‌گیری تقاضایی به حجم ۲۵۵ هزار و ۶۴۰ تن رقابت بالایی برای خرید این محصول درگرفت و در نهایت قیمت معامله شده آن حدود ۶۰ درصد بالاتر از نرخ پایه و به قیمت ۳۵ هزار و ۵۲۰ تومان به فروش رفت. 

این قیمت با احتساب ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده به حدود ۴۰ هزار تومان برای عرضه در بازار آزاد می‌رسد که طبق بررسی بازار آهن با قیمت ۴۴ هزار تومان در حال خرید و فروش است که از نظر فعالان بازار قیمتی تندی نسبت به سایر مقاطع محسوب می‌شود. 

تصویر زیر جزئیات و سابقه مغامله این محصول را در بورس کالا نشان می‌دهد. 

معامله ورق فولاد مبارکه ۶۰ درصد بالاتر از نرخ پایه در عرضه امروز

طبق بررسی سابقه معاملات این محصول قیمت معامله شده ورق گرم مبارکه که در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ به نرخ ۲۹ هزار و ۲۱۸ تومان انجام شده امروز با جهش ۶ هزار و ۳۰۰ تومانی رو به رو شده است. 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 10500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =