کد خبر 1086
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

مربی مس کرمان در گفت‌وگو با آهن‌نیوز:

منهاجی: در انتظار درخشش جوانان مس کرمان باشید

منهاجی: در انتظار درخشش جوانان مس کرمان باشید

مربی مس کرمان استفاده از ظرفیت جوانان ستاره اما کم‌تجریه را یکی از امتیازات این باشگاه برشمرد و افزود: به هر حال فرزاد حسین‌خانی علی‌رغم اینکه باشگاه از نظر مالی مشکل خاصی نداشته اما ترجیح داده پای این بازیکنان بماند که این مسأله در لیگ‌برتر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، مسِ کرمان پس از گذشت یک دهه، این فصل به لیگ‌برتر بازگشته است و در هفته‌های اخیر فوتبال قابل توجه‌ای در مقابل تیم‌های مدعی نشان داده است.

آرتا منهاجی مربی تیم مسی کرمان که از لیگ یک این تیم را هدایت کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار آهن‌نیوز  با اشاره به وضعیت تیم مس کرمان و حضور بازیکنانی که عمدتاً تجربه لیگ برتری ندارند گفت: بسیاری از بازیکنان تیم مس، اولین تجریه حضورشان در لیگ برتر را دارند. گاهی همین کم‌تجربگی هم باعث شده تا لحظات حساس و تاثیرگذار با از دست رفتن موقعیت‌ها و در نهایت کسر امتیازات در هفته‌های اخیر رقم بخورد.

او در این رابطه افزود: در مقابل استقلال، ۸ بازیکن و در برابرِ گل‌گهر سیرجان ۹ بازیکن در زمین از بازیکنان فصل گذشته مس کرمان در لیگ یک بوده‌اند که ۷ تَن از آنها محصول آکادمی این باشگاه هستند که بسیار جوان و کم‌تجربه در لیگ‌برترند و انصافاً این کار بزرگی در نوع خود انجام گرفته است که یک تیم لیگ برتری با ظرفیت‌های بومی توانسته پای به میدان رقابت‌های لیگ برتر بگذارد.

مربی تیم مس در مورد بازی خوب این تیم در برابر گل‌گهر همچنین اظهار داشت: یکی از دلایلی برتری تیم مس نسبت به بازی با استقلال، بحث میزبانی این تیم و بازی در زمین خودی و در مقابل حضور هوادارن کرمانی و نکته دوم اعتماد به نفس بیشتری که بازیکنان بر اساس تجربه‌ و خودباوری که از بازی با استقلال بدست آوردند بود.

منهاجی در مورد اهداف مس کرمان در این فصل نیز گفت: هدف اصلی ما در این فصل حفظ و بقاء در جدول و احیا کردن شخصیت از دست رفته این تیم در لیگ برتر است و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.

به گفته مربی مس کرمان استفاده از ظرفیت جوانان پرتلاش اما کم‌تجریه را یکی از امتیازات این باشگاه برشمرد و افزود: به هر حال فرزاد حسین‌خانی علی‌رغم اینکه باشگاه از نظر مالی مشکل خاصی نداشته اما ترجیح داده پای این بازیکنان بماند که این مسأله در لیگ‌برتر قابل تقدیر است.

منهاجی در مورد مباحث مالی و بودجه‌ای تیم مس‌کرمان تصریح کرد: برای مسائل مالی و هزینه‌های تیم دو مسئله مهم مدنظر این تیم است. اول بحث مدیریت کردن منابع مالی این تیم و جلوگیری از هدر رفت و هزینه‌های نامتعارفِ معمول در فوتبال و دوم اتکای فرزاد حسین‌خانی به بازیکنان جوان و بومی که قطعاً از لحاظ مبالغ قراردادی از خیلی از ستاره‌های لیگ برتر ارزانتر هستند اما به هر حال مدیریت باشگاه، دست کادرفنی را از لحاظ مباحث مالی باز گذاشته است و می‌توانستیم با ستاره‌های لیگ‌برتری هم وارد مذاکره شویم.

منهاجی در خاتمه افزود که در هفته‌های آینده قطعاً شرایط این تیم از هر لحاظ در زمین بازی بهتر خواهد شد و هواداران کرمانی این تیم هم دلگرم‌تر از نتایج بدست آمده خواهند بود.  

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =