کد خبر 10860
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

فولاد کاوه جنوب کیش در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

فولاد کاوه جنوب کیش در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

در پانصدمین شماره از «پیام هلال»؛ نشریه جمعیت هلال‌ احمر، شش داوطلب برتر سال ۱۴۰۲ معرفی کرد که نام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در صدر آنها بود.

به گزارش آهن‌نیوز؛ پانصدمین شماره از «پیام هلال»؛ نشریه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حاوی مطالب خواندنی و ارزشمند است. یکی از گزارش‌های این شماره، به ارائه روایتی از خدمت و همراهی شش داوطلب برتر سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد. در ادامه متن کامل این گزارش را می‌خوانید؛

مهندس سیدعباس حسینی؛ مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

امسال در قالب طرح ملی نذر «خدمت» سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و به اهتمام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری تأمین شد و با همکاری شرکت آب، برق و تأسیسات قشم، در اختیار خانوارهای نیازمند دو روستای محروم جزیره قشم قرار گرفت.

مهندس سیدعباس حسینی؛ مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش می‌گوید: مسئولیت‌های اجتماعی جزء افتخارات ما است و اقدامات بسیار موثری را در این بخش انجام داده‌ایم که طرح داوطلبی خیرات آب با نام اختصاری «خیرآب» در چارچوب طرح ملی «نذر خدمت» و خریداری ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری از جنس پُلی‌اتیلن از طرف شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای دو روستای کمتر برخوردار «باغ بالا» و «کنار سیاه» جزیره قشــم نیز در همین راستا صورت گرفته است.

هدف از اجرای این طرح، ابتکاری از محل منابع مالی بخش رسالت‌های اجتماعی این شرکت، مشارکت در کاهش تنش آبی روستاهای کمتر برخوردار جزیره قشم و به‌ویژه منطقه بحران غرب جزیره در ذیل هــدف اصلی «کاهش اثــرات منفی ناشی از تغییرات اقلیمی» بوده است.

این مخازن دو متر مکعبی به شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تحویل داده شد تا به خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت ساکن دو روستای محروم، به وسیله تانکر به صورت خانه‌به‌خانه آبرسانی شود. با تأمین، ارسال و تحویل این مخازن و با ذخیره آب مورد نیاز مردم، علاوه بر ارائه خدمات آبرسانی مطلوب‌تر به ساکنین این دو روستای کمتر برخوردار جزیره قشم، به فرآیند مدیریت بحران کم‌آبی و کاهش تنــش آبی روستاهای این جزیره نیز کمک می‌شود.

مسئولیت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این فرآیند، تأمین مالی، تهیه و تجهیز ملزومات مربوط به فرآیند تأمین منابــع، تولید و توزیع آب شرب برای روستاهای محروم و کمتربرخوردار جزیره قشم بوده است که در نخستین اقدام جهادی، به منازل مسکونی روستای محروم هدف‌گذاری‌شده در دو منطقه بحرانی مرکز و غرب این جزیره آبرسانی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ م

کد خبر 10860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =