کد خبر 10865
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

ایران قطب صنایع مفتولی می‌شود/ پنل‌های رنگی محصول جدید شرکت صنعتی فرد شاهین

ایران قطب صنایع مفتولی می‌شود/ پنل‌های رنگی محصول جدید شرکت صنعتی فرد شاهین

احمد فرد شاهین مدیر عامل شرکت فرد شاهین، با توجه به توسعه صنایع فولاد گفت: امید داریم در آینده نزدیک بر حسب وظیفه تولید محصولات مفتولی را توسعه داده و ایران را به عنوان یکی از قطب‌های صنایع مفتولی دنیا مطرح نماییم.

به گزارش آهن‌نیوز؛ فرد شاهین در گفتگوی اختصاصی با ایلنا، با اشاره به اینکه گروه صنعتی فرد شاهین در سال ۱۳۴۲ به منظور تولیدات صنایع مفتولی و انواع تورهای سیمی، تاسیس و راه‌اندازی شده است، گفت: محصول عمده و شاخص مجموعه، تولید انواع مفتول گالوانیزه بوده است.

پانل‌های رنگی محصول جدید شرکت فرد شاهین

وی ادامه داد: انواع مفتول گالوانیزه، توری حصاری، حصاری با روکش p.v.c توری گابیون ، توری فرنگی سیم خاردار سوزنیی، سیم خاردار تیغی، پانل های نرده ای رنگی ،توری مش جوشی، توری پرسی از جمله سبد محصولات شرکت فرد شاهین بوده و در حال حاضر خطوط تولید پانل های نرده‌ای رنگی تهیه ونصب شده و این محصول یکی از تولیدات جدید کارخانه خواهد بود، که در دنیا توسعه یافته و پر کاربرد می‌باشد.

ارتقاءکیفیت و تولید انبوه محصولات سیاست کلی ماست

فرد شاهین اظهار داشت: ارتقاء کیفیت  و تولید انبوه سیاست کلی شرکت ما می باشد و با این کار ما میتوانیم جواب گوی مشتریان داخلی و خارجی بوده و بازارهای جدید برای خود داشته باشیم، در حال حاضر ما محصولات را با قیمت مناسب و استانداردهای بین المللی و روز جهانی تولید می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه واحدهای تولیدی که عمده محصولات خود را برای صادرات تولید می‌کنند به نسبت بازار داخلی از وضعیت مناسب تری برخوردار هستند، به طوری که اکنون بخش زیادی از محصولات ما و احدهای مشابه به کشورهای همسایه بخصوص عراق صادر می گردد که البته از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می‌باشند .

مدیرعامل شرکت فرد شاهین با بیان اینکه صنعت مفتول در ایران یک حوزه استراتژیک با ارزش افزوده خوب می‌باشد که نقش محوری در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور ایفا می‌کند، افزود: در حال حاضر ایران در رده مطلوبی در جایگاه جهانی برخوردار بوده منتها برای حضور قدرتمندتر فعال‌تر باید وارد بازارهای جدید جهانی همچون آفریقا کشورهای اروپایی و آمریکایی بشویم.

ایران، قطب صنایع مفتولی دنیا می‌شود

فرد شاهین اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو تاثیر خوبی بر بازارهای صادراتی ما خواهد گذاشت، به طوری که برخلاف سال گذشته، امسال میزان حضور مشتریان بین‌المللی رشد چشمگیر داشته و امیدواریم این نمایشگاه‌ها استمرار یابد.

وی گفت: چندی پیش اقدام به تشکیل انجمن صنفی برای صنایع مفتولی کشور کرده‌ایم که بتوانیم در سطح بین‌المللی حضور فعال داشته باشیم و هزینه‌های بازاریابی را سرشکن کنیم با توجه به توسعه صنعت فولادی امیدواریم در آینده بتوانیم وظیفه خود را انجام داده و ایران را به عنوان یکی از قطب‌های صنایع مفتولی دنیا مطرح کنیم به عبارتی سهم بیشتری از بازار این محصولات که جزء کالاهای پر مصرف دنیا می‌باشد داشته باشیم، در حال حاضر درآمد ارزی کشور از این بخش قابل توجه می‌باشد.

انتهای پیام/م

کد خبر 10865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =