کد خبر 1141
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

فولادِ نکونام در بن‌بست

فولادِ نکونام در بن‌بست

فولادی‌ها در مقابل مس‌رفسنجان که از تیم‌های با ساختار فوتبال کشور هستند در اهواز در یک بازی پرحاشیه به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، فولادی‌ها یک تساوی بدون‌گل دیگر در پنج هفته ابتدایی فصل را بدست آوردند.

از ابتدای فصل و بازی ابتدایی که فولاد در مقابل نفت آبادان در خانه بدون گل به تساوی رسید این ایده که سبک بازی تیم جواد نکونام بیشتر بدردِ تک بازی‌ها و یا تورنمنت‌های کوتاه مدت می‌خورد در اذهان کارشناسان کلید خورد.

بازی تخریبی و فیزیکی فولاد و استفاده از تک موقعیت‌ها یا بر اساس اشتباهات مدافعان حریف و یا احیاناً ارسال‌ها و ضربات کاشته نمی‌تواند احیاکننده تیمی باشد که در تمام فصل باید برای برنده شدن در برابر انواع و اقسام حریفان باشد.

استفاده از وینگرهایی که بیشتر از اینکه به فکر نواختن باشند به دنبال درگیری و فشار گذاشتن روی حریفان هستند و هافبک‌های وسطی که اصولا به دنبال بازیسازی نیستند و اولویت اول،دوم و سوم آنها در توپ‌گیری خلاصه می‌شود در برابر تیم‌هایی که مدعی هستند جواب می‌دهد اتفاقی که در برابر پرسپولیس در تهران افتاد اما در بازی‌ها با تیم‌هایی که از لحاظ حتی شخصیتی از فولاد کوچکتر هستند و آنها به دنبال متوقف کردن فولاد هستند جواب نخواهد داد.

نکونام هرچه زودتر باید خود و فولاد را از بن‌بست خارج کند وگرنه به نظر می‌رسد روزهای سختی در انتظار این تیم است که این فصل از لحاظ بضاعت نفری و مالی از بهترین‌های لیگ‌برتر است. ۵ بازی و ۹ امتیاز از لحاظ آماری، آمار بدی نیست اما روند بازی‌های این تیم در بازی‌ مقابل حریفان متفاوت کمی نگران کننده است و می‌تواند در آینده برای این تیم و کادر فنی این تیم خطرساز باشد.

انتهای‌پیام/ الف‌.ک

کد خبر 1141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =