کد خبر 1262
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

فولاد هرمزگان 10 هزار کودک را تحت پوشش قرار داد

فولاد هرمزگان 10 هزار کودک را تحت پوشش قرار داد

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه‌ها در استان با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" و با هدف ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری بین فرزندان در حال اجرا است و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در نشست خبری اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید با رویداد شور عاطفه‌ها به استقبال مهر ماه خواهیم رفت.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بیان کرد: امسال از ۱۵ شهریور پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه می‌یابد. هدف اصلی ما این است که فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری را در فرزندان خود نهادینه کنیم. در این راستا بیش از ۲۰۰ هزار پاکت کمک‌های شور عاطفه‌ها را آماده و بین مدارس توزیع کردیم و با بازگشایی مدارس تحویل دانش‌آموزان می‌شود تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار هرمزگان در کمک به ایتام حضور پررنگی داشته و دارند. نیکوکاران در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری ۶۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در پایان با اشاره به حمایت چشمگیر صنایع استان از طرح اکرام ایتام و محسنین، یادآور شد: فولاد هرمزگان ۱۰ هزار و پالایشگاه نفت بندرعباس ۵ هزار کودک طرح اکرام ایتام و محسنین را تحت پوشش حمایت خود قرار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =