کد خبر 1493
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
صدای مورایس هم درآمد!

بعد از برد دو گُله سپاهان در آبادان سرنربی این تیم انتقاداتی را در مورر استادیوم‌های کشور مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با صنعت نفت رو در روی خبرنگاران آبادانی قرار گرفت و گفت: خوشحالم که بار دیگر در کنار اهالی فوتبال هستم. سپاهان از ابتدای فصل تلاش می‌کرد با ذهنیت مثبت، بازی باکیفیتی ارائه کند و خوشحالم که عملکرد خوبی از خودمان نشان دادیم. بازی ساده‌ای نبود. صنعت نفت در دیدار قبل شکست خورده و مربی خود را تغییر داده بود.

وی با بیان اینکه صنعت نفت دنبال کسب نتیجه لازم بود، گفت: همه بازیکنان مقابل سپاهان انگیزه بالایی دارند. بازیکنان ما تلاش کردند لحظاتی از بازی را مدیریت کنند و به آنها تبریک می‌گویم. برای مسعود ریگی که گل زد و از ابتدای فصل عملکرد خیلی خوبی ارائه کرد، خوشحالم. این گل برای او یک پاداش بود. خوشحالم از اینکه برای اولین بازی فصل، همه هافبک‌های خود را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازگشت مصدومان تیمش گفت: مانوئل فرناندز و جلال علی‌محمدی بازگشته‌اند. محمد کریمی به شرایط آرمانی خود برمی‌گردد و کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. خوشحالم که همه بازیکنان را در اختیار دارم و آنها کار خود را به نحو احسن انجام دادند. به اندازه کافی خوب بودیم. نورافکن، رامین رضاییان، رناتو داسیلویرا و دانشگر در لحظات پایانی که ممکن بود نتیجه تغییر کند، کارشان را به نحوی شایسته انجام دادند.

مورایس با اشاره به شباهت گل دوم سپاهان به فرصت از دست رفته این تیم در دیدار با پرسپولیس بیان کرد: در بازی قبلی مقابل پرسپولیس، چنین موقعیتی داشتیم که علی‌نژاد هفته گذشته از آن استفاده نکرد. او نمی‌توانست بپذیرد که آن فرصت را از دست داده و برای این بازیکن خوشحال هستم. علی‌نژاد هفته سختی داشت و به او تبریک می‌گویم. او در این لحظه مهم، گل مهمی زد که آرامش را به تیم بازگرداند. باید آماده شویم و با ارائه بازی خوب،‌ نتیجه بهتری در دیدار بعدی بگیریم.

وی با ابراز رضایت از شاگردانش گفت: چند هفته پیش گفتم که از عملکرد وینگرهای تیمم راضی نیستم. باید بگویم بابت بازی آنها الان خوشحال‌ترین‌ فرد هستم. یکی از وینگرها گل زد و همه آنها بازی خیلی خوبی ارائه کردند. سیدمحمدرضا حسینی کارش را به نحو احسن انجام داد. یاسین سلمانی هفته قبل بازی نکرد، اما در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و هر روز پیشرفت می‌کند. به او تبریک می‌گویم. نمی‌توانم چیز خاصی درباره پیام نیازمند بگویم. او مهارهای خیلی خوبی داشت و همه می‌دانند که دروازه‌بان باکیفیتی است.

مورایس در مورد عملکرد سپاهان تا پایان هفته نهم گفت: اکنون تیم دوم جدول و پشت سر پرسپولیس هستیم. تاکنون مقابل گل‌گهر، استقلال، نساجی، ذوب‌آهن و پرسپولیس بازی کرده‌ایم و بازی‌های ساده‌ای در ابتدای لیگ نداشتیم. با مشکلاتی روبه‌رو بودیم و کریمی را پس از دیدار نخست، به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این شرایط پس از بازی چهارم برای فرناندز رخ داد و مشکلاتی برای خط میانی ما پیش آمد که به اهداف‌مان نرسیدیم.

وی درباره گل‌های زده و خورده سپاهان گفت: تیم ما ۱۱ گل زده و از لحاظ دفاعی یکی از بهترین تیم‌هاست. تنها ۶ گل دریافت کرده‌ایم و شاید فقط پرسپولیس و فولاد از ما کمتر گل خورده‌اند. تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم. همه بازی آخر ما را دیدند (مقابل پرسپولیس) و به نظرم اگر قرار بود یک تیم در آن مسابقه پیروز شود، ما بودیم. اگر این مسابقه را می‌بردیم، اکنون صدرنشین جدول بودیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: سپاهان این توانایی را دارد که بهتر بازی کند. این شرایط برای همه بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند، صدق می‌کند که به نظرم زمین‌ها چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. زمین‌ها خشک هستند و رطوبت کافی را ندارند؛ سرعت توپ را می‌گیرند و زمین ورزشگاه بازی امروز همین شرایط را داشت.

مورایس با بیان اینکه از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان برای هفته آینده اطلاعی ندارد، گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های بهتری داشته باشد. فدراسیون فوتبال باید دپارتمانی تشکیل بدهد تا استانداردهای مناسب برای داشتن زمین بهتر رعایت شود. بازیکنان ایرانی لیاقت دارند که در زمین بهتری بازی کنند. نمی‌گویم مانند انگلیس و فرانسه، بلکه مانند عربستان و قطر. باید فکری در این باره بشود.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =