کد خبر 1522
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

رجب‌زاده پیشکوت ذوب‌آهن؛

ذوب‌آهن دلنشین بازی نمی‌کند

ذوب‌آهن دلنشین بازی نمی‌کند

مهدی رجب‌زاده پیشکسوت ذوب‌آهن گفت: سبک بازی ذوب‌آهن دلنشین نیست و ذوب آهن از آن تیم هجومی فاصله گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدی رجب‌زاده درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن آمده بود تا بازی را نبازد و اگر بتواند روی ضد حملات و اشتباهات به گل برسد. در جریان بازی یکی دو موقعیت هم داشتند و به دروازه استقلال رسیدند. استقلالی‌ها بیش‌تر توپ را در اختیار داشتند اما موقعیت‌های زیادی را خلق نکردند. ذوب‌آهن فشرده و با سه دفاع بازی می‌کند و این باعث می‌شود تیم خود به خود عقب بشیند.

او ادامه داد: باتوجه به این‌که مدافعان ذوب‌آهن سرعتی نیستند، عقب بازی می‌کنند و همین مساله موقعیت شوت‌زنی را برای حریفان‌شان ایجاد می‌کند. هافبک‌های حریف با گردش توپ در میانه زمین می‌تواند موقعیت‌های خوبی خلق کند. استقلال ۵ تا ۶ شوت به سمت دروازه ذوب‌آهن زدند. با همه این‌ها ذوب‌آهنی‌ها موفق تر بودند و نگذاشتند حریف گل بزنند تا این‌که در اواخر بازی روی یک ضربه ایستگاهی آبی‌پوشان به گل رسیدند.

کاپیتان پیشین ذوب‌آهن با بیان این‌که آرایش و نظم دفاعی ذوب‌آهنی‌ها روی گلی که دریافت کردند اشتباه بود، گفت: مدافعان ذوب‌آهن روی آن گل جا ماندند. در زمانی هم گل خوردند که دیگر شانس بازگشت نداشتند. ذوب‌آهن در این فصل به خاطر فرم بازی‌اش توپ و فضا را به حریف می‌دهد. ذوب‌آهن از آن تیم هجومی و گلزن فاصله گرفته و به هر حال این تفکر سرمربی است. ما به ندرت می‌بینیم ذوب‌آهن در یک بازی بیش از یک گل زده است و همیشه توپ را در اختیار حریف قرار می‌دهند.

او ادامه داد: این شکل بازی در ذوب‌آهن سابقه نداشته است. البته شاید به خاطر حضور بازیکنانی مثل حدادی‌فر، من و فرهادی و بعد از آن احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و مهدی مهدی‌پور بود که تیم هجومی بازی می‌کرد. تفاوت‌ها را این بازیکنان رقم می‌زنند. فرم کنونی ذوب‌آهن لذت‌بخش نیست و این برداشت من است. شاید کادرفنی نظرش این نباشد و من اشتباه کرده باشم.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =