کد خبر 1540
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

استخدام 10 عنوان شغلی در مجتمع فولاد البرز

استخدام 10 عنوان شغلی در مجتمع فولاد البرز

مجتمع فولاد البرز ناب آرش جهت تکمیل کادر فنی خود جهت کار در شهرستان ابهر دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش آهن‌نیوز، مجتمع فولاد البرز ناب آرش جهت تکمیل کادر فنی خود از کل کشور جهت کار در شهرستان ابهر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری مصاحبه دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس رولیاژ پست برق، مسئول شیفت پست برق، تعمیرکار اکسیژن، تعمیرکار مکانیک، تعمیرکار مکانیک جرثقیل، تعمیرکار برق جرثقیل، تعمیرکار برق، کارشناس بازرس فنی، کارشناس فنی هیدرولیک و بازرس مواد اولیه از پست‌های شغلی مورد نیاز است.

گفتنی است تمام ردیف‌های شغلی برای آقایان تعیین شده و رنج سنی درخواستی 25 و نهایتا 35 سال است.

شرکت مجتمع فولاد البرز ناب آرش (سهامی خاص)، یکی از بزرگترین پروژه های صنعتی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که به منظور بهره برداری از توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی دو کشور ایران و ترکیه ، با سرمایه گذاری مشترک (40 % داخلی و 60% خارجی) به ثبت رسیده است. این مجموعه دارای 85000 متر مربع فضای سرپوشیده شامل ساختمان اداری و خدماتی ،سالن های تولید (ذوب و نورد)، انبارها، خانه بهداشت کارگری، سالن غذاخوری و ... است که در زمینی به مساحت حدود 3.365.000 متر مربع در 7 کیلومتری شهرستان ابهر واقع در استان زنجان احداث شده است.

این مجتمع در دو فاز شمش فولاد کربنی و کم آلیاژ با ظرفیت اسمی سالیانه 1000.000 تن و میله و میلگرد از جنس فولاد آلیاژی به با ظرفیت اسمی سالیانه 600.000 تن طراحی و در دی ماه سال 1392 تاسیس گردید. در حال حاضر فاز شمش فولادی این مجتمع با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی شرکت دانیلی کشور ایتالیا با نصب ماشین آلات و تجهیزات راه اندازی شده است.

از جمله اهداف بلند مدت این مجموعه راه اندازی خط نورد مقاطع فولادی با اشکال، ابعاد و مشخصات متنوع و پیش بینی امکانات جانبی آن است. این شرکت ظرفیت تولید و ارائه طیف وسیعی از مقاطع فولادی شامل انواع ناودانی، تیرآهن، نبشی، سپری و میلگرد و همچنین محصولات جانبی از قبیل گازهای آرگون، اکسیژن و نیتروژن را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =