کد خبر 1601
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

هیچ اولتیماتومی در کار نیست

هیچ اولتیماتومی در کار نیست

گرشاسبی: از هواداران بابت سعه‌صدرشان تشکر می‌کنیم، انتظارمان از تیم بیشتر بود.

به گزارش ورزش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد پس از شکست ۲-۱ فولاد مقابل نساجی در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: ما در جدول و از نظر امتیازی فاصله چشمگیری با صدر نداریم اما تیم باید تکانی بدهد که امروز آقای نکونام این تکان را می‌دهد و پس فردا هم جلسه‌ای در خصوص این روند و وضعیت داریم که انشاالله بتوانیم با قوت بیشتری جلو برویم. آقای نکونام محکم با تیم هست؛ ایشان تیم ملی را رها کرد که با فولاد ادامه بدهد. انشاالله تیم برمی‌گردد و من از همینجا از هواداران هم بابت سعه‌صدرشان تشکر می‌کنم و مطمئن باشند بازیکنان بزرگ و خوبی داریم که به روزهای خوب‌شان می‌رسند.

او درباره جریمه نقدی بازیکنان پس از شکست برابر نساجی توضیح داد: بله؛ واقعا جایگاه بچه‌ها و اسم و رسم آنها بالاتر از اینهاست. ما امسال بازیکنان خوبی گرفتیم که این فصل، هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا خودشان را نشان بدهند اما مقداری از انتظارات ما و کادرفنی و سرمربی فاصله گرفتند و انشاالله با این جریمه به خود بیایند.

گرشاسبی در خصوص مبلغ جریمه بازیکنان گفت: رقمش بد نیست!

مدیرعامل فولاد درباره غیبت هواداران در استادیوم‌ها بیان کرد: باید افسوس خورد. ما هم از عدم حضور هواداران ناراحتیم و مسابقات با این شرایط معنا، لذت و شیرینی ندارد. در حال حاضر بازی‌ها از شادابی و نشاط فاصله گرفته اما با حضور هواداران  با حضور هواداران، بازیکنان دوپینگ روحی می‌شوند؛ انشاالله هر چه زودتر این مشکل حل شود.

گرشاسبی در مورد پیشنهاد نکونام درباره تعطیلی لیگ تا پایان از جام جهانی گفت: من هم موافقم که اگر بازی‌ها بدون تماشاگر است، این اتفاق بیفتد تا بعد از جام جهانی، لیگ را با حضور هواداران برگزار کنند. به هر حال باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و همچنین یکی از اهداف برگزاری مسابقه، پر کردن اوقات مردم عزیز و علاقمندان به فوتبال و حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان در این میادین است که اینها جذب فوتبال شوند و بگویند من هم می‌توانم مثل فلان بازیکن مطرح شوم و بازی کنم. اینها جاذبه‌هایی است که از دست داده‌ایم.

او در واکنش به اینکه آیا به جواد نکونام اولتیماتوم جدی داده شده است گفت: خیر؛ آقای نکونام کارش را محکم انجام می‌دهد ولی این فراز و نشیب هست. ما در فصول قبل، عقب‌تر از الان بودیم اما این فصل به دلیل اینکه بازیکنان خوبی گرفتیم، انتظارات بالاست و از طرفی عدم تماشاگران و این فضاها، ما را از کیفیت اصلی دور کرده است ولی امشب بعد از این باخت همه هم‌قسم شدند که جبران کنند و با جدیت بیشتری، فکر و ذکر و همه وجودشان را در مستطیل سبز بگذارند و دل هواداران خوزستان را شاد کنند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =