کد خبر 2107
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

اخطار جدی نکونام به چند بازیکن فولاد

اخطار جدی نکونام به چند بازیکن فولاد

سرمربی فولاد خوزستان مصمم است تا چند بازیکن تیمش را در نیم فصل از لیست خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، صحبت‌های نکونام مبنی بر کنار گذاشتن چند بازیکن تیم فولاد نه شوخی است و نه به قصد آرام کردن جو مطرح شده است. در این خصوص شنیدیم این مربی بعد از هفته ششم و عملکرد برخی بازیکنان به آن‌ها تذکراتی داده بود و حتی گفته بود در صورت اصلاح نشدن عملکردشان باید به فکر تیم دیگری باشند.

گویا او تا نیم فصل و تعطیلات جاری به بازیکنانش فرصت داده بود عملکرد خود را تغییر داده و تاثیرگذاری خود را در فرامین تاکتیکی بیشتر کنند، اما این بازیکنان در اجرای این مهم موفق نبودند و به همین دلیل زمان عملی شدن اولتیماتوم نکونام فرا رسیده است.

در همین خصوص شنیدیم بازیکنان خارجی عمده مغضوبان نکونام هستند.از این رو در تعطیلات جاری باشگاه فولاد به هیچ وجه تعطیل نبود و طبق برنامه سرمربی این تیم، مدیران و برخی عوامل اجرایی در حال مذاکره با گزینه‌هایی تازه برای جانشینی آنها بودند.

از باشگاه فولاد خبر می‌رسد که نکونام برای اجرای وعده‌های خود بسیار جدی است و همین موضوع باشگاه را نگران کرده است. چرا که به هر صورت تغییر، هزینه مضاعفی روی دست این باشگاه خواهد گذاشت. از طرفی شنیدیم مدیران این باشگاه از این مربی خواستند خاطیان را حفط و جریمه کند و در عوض در پست آن‌ها بازیکن جوان جدب کند تا هم نفرات جدید لیست را اشغال نکنند و هم هزینه کمتری برای باشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 2107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =