کد خبر 218
۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

دو شرکت فولادی در میان صادرکنندگان برتر کرمانشاه

دو شرکت فولادی در میان صادرکنندگان برتر کرمانشاه

شرکت سیما فولاد جهان و مجتمع جهان فولاد غرب به‌عنوان شرکت‌های برتر استان کرمانشاه در عرصه‌ی صادرات معرفی شدند

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، صبح امروز هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با حضور استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی برگزار شد که پایان‌بخش این مراسم تقدیر از برترین صادرکنندگان این استان بود.

کیوان کاشفی، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در این جلسه از تجارت خارجی به‌عنوان یکی از پتانسیل‌های بزرگ اقتصادی این استان یاد کرد و افزود: اینکه بر اساس آمار سال ۱۴۰۰ سازمان توسعه تجارت، کرمانشاه رتبه پنجم صادرات کشور و رتبه چهارم صادرات به کشورهای همسایه را کسب کرده بیانگر ظرفیت‌های صادراتی استان است.

بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه نیز با اشاره به وجود پنج مرز رسمی و یک بازارچه مرزی و همچنین ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک بین کرمانشاه با هر دو بخش کردی و عربی عراق، افزود: سهم بیش از ۵۰ درصدی کرمانشاه از صادرات به عراق و سهم ۱۰ درصدی از کل صادرات کشور گواهی بر مزیت‌های صادراتی استان است.

گفتنی است ضمن استماع دغدغه‌های فعالان اقتصادی بخش خصوصی در پایان از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه به‌عنوان نمایندگان بخش خصوصی تقدیر به عمل آمد.

«کسری ذوالفقاری» مدیرعامل شرکت سیما فولاد جهان و «جهانبخش شکری» مدیرعامل مجتمع جهان فولاد غرب از جمله‌ مدیرانی بودند که به جهت توفیق در صادرات محصولات تولیدی موردتقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =