کد خبر 2191
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
نمره نمایشگاه ایران متافو چند بود؟

تعدادی از فعالان صنعت فولاد، نوزدهمین نمایشگاه ایران متافو را ارزیابی کردند. برخی نمایشگاه امسال را پرشورتر از سال‌های گذشته خواندند و برخی به نبود صنایع بزرگی همچون ذوب‌آهن در این نمایشگاه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امسال نمایشگاه ایران متافو علاوه بر جذابیتش آنهم پس از شرایط پساکرونایی نکات قابل توجهی را هم به دنبال داشت. پراکندگی غرفه‌ها در سوله‌های مختلف باعث می‌شد بازدیدکنندگان دچار سردرگمی شوند. در گفت‌وگویی کوتاه، با تعدادی از فعالان صنعت فولاد درباره ارزیابی‌شان از نمایشگاه نوزدهم متافو صحبت کردیم و از آن‌ها خواستیم به نمایشگاه متافو در همه ابعاد نمره بدهند. جمع‌بندی این نمره‌ها نشان می‌دهد نمایشگاه امسال از دید فعالان صنعت فولاد نمره قابل قبولی گرفته است.

استقبالی پرشور و رقابتی سالم

محمدرضا شهرستانی، عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: به نظرم نمایشگاه امسال پرجوش‌ترین به لحاظ استقبال و تعداد شرکت‌کنندگان و شرکت‌های فعال صنعتی که اقدام به عرضه کالا و خدمات خود کردند از همه سال‌های گذشته بیشتر بود و همچنین شمار بازدیدکنندگان نیز خیلی زیاد بودند. در کل نمایشگاه موفقی بود، خصوصاً در شرایطی که در حال حاضر مردم دیگر امیدی به نتیجه گرفتن از برجام ندارند، لذا سعی بر آن است که بر همین تولیدات داخلی و با اتکا به توانمندی‌های داخلی پیش روند. این از یک لحاظ جای امیدواری برای صنایع کشور است. بنده این را به عین در این نمایشگاه لمس کردم که اکثریت شرکت‌ها واقعا سعی بر این داشتند که آخرین دستاورد و تکنولوژی‌هایی که به دست آورده بودند ارائه کنند و تلاش بر بهبود کیفیت کالا و خدماتشان داشتند. مزیت دیگری که بود رقابت خوبی در بین شرکت‌هایی که خدمات و کالاهای مشابهی را ارائه می‌دهند شکل گرفته بود که به نظرم یک اتفاق مبارک بود که دیگر اکثریت کالا و خدمات انحصاری نیست و رقابت سالمی صورت گرفت که اگر به همین روال ادامه پیدا کند تا چند سال آتی می‌توانیم حتی صادرکننده بزرگِ خیلی از خدمات و سرویس‌ها بوده و در جهان مطرح باشیم.

نمره نمایشگاه ایران متافو چند بود؟

نمایشگاه امسال نظیر نداشت

سعید عسگرزاده عضو انجمن سنگ آهن ایران: نمایشگاه حداقل به لحاظ میزان مشارکت و مجموعه شرکت‌هایی که آمده بودند خصوصاً نسبت به دو سال اخیر که به علت محدودیت‌های کرونایی مشارکت و بازدید کم‌تر بود، خیلی خوب در حوزه زنجیره فولاد بود. در کل تقریباً می‌توان گفت که از همه صنوف مرتبط با زنجیره فولاد در آن حضور داشتند، چندین سالن اشغال شده بود و در مجموع نمایشگاه راضی کننده و جامعی بود و به لحاظ شمول ما چنین نمایشگاهی کاملی تا به حال نداشتیم. 

نمره نمایشگاه ایران متافو چند بود؟

نمایشگاه پارسال بهتر بود / ذوب‌آهن چرا نبود؟

محمدصادق چیت‌ساز، عضو اتحادیه آهن فروشان: نمایشگاه خوبی بود اما از اینکه شرکت‌های صنعتی بزرگی همچون ذوب آهن حضور نداشت یا حضور فولاد مبارکه در سال‌های قبل گسترده‌تر از این بود موجب تعجب شد. ایشان کیفیت برگزاری سال گذشته را بهتر از امسال ارزیابی کردند. نیاز بود یک نشست جمع‌بندی به لحاظ اینکه این نمایشگاه از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه‌های برگزار شده در کشور در زمینه متالوژی و صنعت آهن و فولاد است جهت معرفی و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر با در نظر گرفتن تعدادی از شاخص‌ها مانند میزان فروش، تولید، صادرات، نحوه ارایه دستاوردها و موارد دیگر  برگزار می‌شد و جای یک نشست نتیجه‌گیری برای نمایشگاه در روزهای آتی خالی است.

نمره نمایشگاه ایران متافو چند بود؟

فضای تعاملی خوبی شکل گرفت

مهران محجوب نژاد، معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک: نحوه برگزاری، میزان شرکت‌کنندگان و حضور بازدیدکنندگان مفصل‌تر از سال‌های پیشین بود و استقبال خیلی خوبی از آن شد. تقریباً تمام تامین‌کنندگان فلز و زنجیره فولاد در این فضا امکان داشتند که فعالیت‌های خودشان را معرفی و پرزنت کنند و در فضای تعاملی خوبی شکل گرفت. در کل به لحاظ اجرایی و معرفی خدمات از طرف برگزارکننده و شرکت‌کننده‌ها آنچه که در توان بود در این چهار روز ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 2191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =